Biuro Prasowe TVN Grupa Discovery
SAR i domy mediowe w projekcie #ChallengingTime zainicjowanym przez TVN Media.  
Rzeczywistość związana z pandemią COVID-19 stanowi dla przedstawicieli rynku reklamy oraz marketingu duże wyzwanie. To nowa sytuacja, która generuje wiele niewiadomych, wymagając jednocześnie podejmowania szybkich i zdecydowanych działań.
Fundacja TVN „Nie jesteś sam” otrzymała od Amazon ponad 1,5 mln zł na walkę z koronawirusem
Fundacja TVN „nie jesteś sam”, jako jedna z organizacji wspierających walkę z COVID-19 w Polsce, otrzymała od firmy Amazon kwotę ponad 1,5 mln zł. Uzyskane środki finansowe przeznaczy na zakup testów na obecność koronawirusa dla personelu medycznego. 
Fundacja TVN „Nie jesteś sam” przekazuje środki zebrane podczas akcji #koncertdlabohaterów szpitalom w całej Polsce
Podczas prowadzonej w trakcie koncertu zbiórki środków na walkę z epidemią koronawirusa Fundacja TVN „Nie jesteś sam” zebrała dotychczas łącznie prawie 5 mln złotych. Środki pozyskane od darczyńców indywidualnych, firm i instytucji przekazywane są pierwszym 32 szpitalom ...
Nowa formuła prowadzenia działań handlowych w TVN Media
Biuro Reklamy TVN Media udostępnia Klientom wiosenną prezentację ofertową w formie video.
#BrawaDlaWas - media zachęcają do podziękowania pracownikom ochrony zdrowia
#BrawaDlaWas to wspólna akcja zainicjowana przez największe media w Polsce, która ma celu wyrażenie uznania dla lekarzy i lekarek, ratowników medycznych, pielęgniarek, salowych, laborantów  i innych osób dbających o ochronę zdrowia. Media wspólnie zachęcają, aby 7 kwietn...
Fundacja TVN „nie jesteś sam” przekaże Centrum Zdrowia Dziecka 100 tys. złotych na działania ochronne związane z epidemią koronawirusa
Fundacja TVN „nie jesteś sam” przekaże Centrum Zdrowia Dziecka 100 tysięcy złotych. Środki te zostaną przeznaczone na zakup wymazówek do testów na obecność koronawirusa, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji. 
Fundacja TVN „nie jesteś sam” przekazuje 1 mln złotych na walkę z koronawirusem
Fundacja TVN „nie jesteś sam” wesprze diagnostykę zakażeń koronawirusem przekazując 1 mln złotych firmie Warsaw Genomics. Specjalizująca się w badaniach genetycznych firma wykonuje bezpłatne testy w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 na rzecz szpitali, poradni i stacji...
Powstaje The European VOD Coalition
Grupa spółek z sektora usług wideo na żądanie (VOD) oraz rozrywki cyfrowej, które zajmują się finansowaniem i dystrybucją europejskich treści, ogłosiła dziś powstanie nowej inicjatywy – The European VOD Coalition.