Biuro Prasowe TVN Discovery Polska
Piotr Kraśko w zespole Faktów TVN i TVN24
W lipcu do zespołu Faktów TVN i TVN24 dołącza Piotr Kraśko. Do tej pory dziennikarz był gospodarzem „Faktów o świecie” w TVN24 BIS i współprowadził weekendowe wydania „Dzień Dobry TVN”. Jeszcze w lipcu poprowadzi główne wydania Faktów TVN i Fakty po Faktach w TVN24.
Justyna Pochanke odchodzi z Faktów TVN i TVN24
​Z końcem czerwca, po 19 latach pracy w TVN, Justyna Pochanke odchodzi z Faktów TVN i TVN24.
Stanowisko TVN w sprawie wspólnej debaty prezydenckiej
„TVN z szacunku dla widzów oraz wierząc w prawo Polaków do zapoznania się z programem i poglądami kandydatów na urząd prezydenta RP, jest gotowy do podjęcia rozmów w sprawie zorganizowania wspólnej debaty przez zainteresowanych nadawców.” – powiedział Marcin Barcz, człon...
Natywny Magazyn24 – nowy wizerunkowy format TVN Media tworzony w oparciu o dane real time
Biuro Reklamy TVN Media rozszerza możliwości współpracy z reklamodawcami o nowy produkt z obszaru reklamy natywnej. Wspólnie z redakcją internetowego serwisu informacyjnego TVN24 (https://tvn24.pl/) stworzona została nowa odsłona weekendowego Magazynu TVN24 – Natywny Mag...
CANAL+ FAMILY – nowy kanał w ofercie Premium TV
Od 1 lipca 2020 roku stacja CANAL+ FAMILY znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media.
TVN nawiązuje współpracę z AdEmotion!
TVN wybrał startup, którego rozwój będzie wspierać jako partner programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE (https://mitefcee.org/). AdEmotion specjalizuje się w profilowaniu psychograficznym użytkowników sieci. W ramach partnerstwa startup zostanie o...
Native Lead – nowy produkt TVN Media realizujący efektywnościowe cele klientów
Biuro Reklamy TVN Media wspiera klientów w zachowaniu ciągłości komunikacji w czasie kryzysu i zaadaptowaniu biznesu do nowych realiów. Wspólnie z redakcjami serwisów Zdrowie TVN i Dzień Dobry TVN oraz klientem HomeDoctor zrealizowano działania oparte o kolejne nowe rozw...
SAR i domy mediowe w projekcie #ChallengingTime zainicjowanym przez TVN Media.  
Rzeczywistość związana z pandemią COVID-19 stanowi dla przedstawicieli rynku reklamy oraz marketingu duże wyzwanie. To nowa sytuacja, która generuje wiele niewiadomych, wymagając jednocześnie podejmowania szybkich i zdecydowanych działań.