Niemal 12 mln subskrybentów treści TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku i Instagramie
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platfo...
TVN Warner Bros. Discovery z najlepszymi wynikami oglądalności w lipcu
TVN Warner Bros. Discovery kolejny miesiąc z rzędu znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego – portfolio kanałów nadawcy osiągnęło udział w widowni na poziomie 24,9%. W lipcu kanał TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w gronie Big5, z udzia...
NOWA STRUKTURA PIONU PROGRAMOWEGO TVN WARNER BROS. DISCOVERY
TVN Warner Bros. Discovery ogłasza zmiany w strukturze pionu programowego. Wynikają one ze zmiany podejścia do organizacji produkcji treści oraz nowej filozofii zarządzania programami i kanałami w grupie.Bogdan Czaja, w roli Group Vice President Programming & Operati...
750 mln wyświetleń w pierwszym półroczu 2022 na kanałach YouTube TVN Warner Bros. Discovery
W pierwszej połowie 2022 roku 16 kanałów rozrywkowych TVN Warner Bros. Discovery na YouTube wygenerowało łącznie blisko 750 mln wyświetleń. Portfolio kanałów największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 9,2 mln subskrybentów na platformie i cały czas przyciąg...
1000 przeszkolonych osób w 90 dni! TVN Warner Bros. Discovery rozwija zdolności przywódcze pracowników
Drugi kwartał 2022 roku w TVN Warner Bros. Discovery obfitował w szkolenia. Od kwietnia do czerwca tego roku spółka zrealizowała kilkanaście projektów rozwojowych, w których udział wzięło ponad 1000 uczestników. Dzięki szerokiej ofercie warsztatów pracownicy mogli poszer...
Liczymy się w Newsach
Pion informacji TVN Warner Bros. Discovery dba o inkluzywność na antenie, systematycznie monitorując udział kobiet wśród gości programów informacyjnych i publicystycznych
FAKTY TVN liderem programów informacyjnych w Polsce w H1 2022
Codzienny program informacyjny FAKTY TVN – emitowany na kanałach TVN oraz TVN24 BiS – był niekwestionowanym liderem swojej kategorii w pierwszej połowie 2022 roku. W H1 2022 FAKTY osiągnęły skumulowany udział na poziomie 21,9% w widowni komercyjnej (TVN SHR: 19,74%; TVN2...
TVN Warner Bros. Discovery podsumowuje miesiąc dumy
W czerwcu obchodziliśmy miesiąc dumy, znany na całym świecie jako #pridemonth. TVN oraz inne spółki wchodzące w skład Warner Bros. Discovery, które na co dzień aktywnie działają na rzecz osób LGBTQ+, włączyły się w wydarzenia związane z jego obchodami. Zorganizowały wiel...