Biuro Prasowe TVN Discovery Polska
21 listopada - Światowy Dzień Telewizji  i jubileusz projektu tv♥
Już po raz dwudziesty trzeci 21 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. Dzień ten został ustanowiony w 1996 roku przez Organizację Narodów Zjednoczonych w dowód uznania roli, jaką pełni telewizja zwracając uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcz...
Discovery i Cyfrowy Polsat utworzą wspólnie nową platformę OTT. Zapewni ona widzom szeroki wybór treści i zwiększy dostęp do polskich produkcji.
Discovery i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy OTT dostępnej na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych. Nowy serwis zapewni widzom dostęp do polskich filmów, seriali, dokumentów, programów sportowych oraz rozrywko...
Kupuj, oglądając! In-video commerce – innowcyjne rozwiązanie reklamowe w ofercie online Biura Reklamy TVN Media.
Oferta online Biura Reklamy TVN Media została poszerzona o nową funkcjonalność pozwalającą na zakup produktów eksponowanych w oglądanym materiale wideo. Działania in-video commerce są obecnie prowadzone we współpracy ze sklepem internetowym domodi.pl oraz firmą jubilersk...
Przedstawiciele świata mediów i reklamy na tle populacji - druga edycja raportu AdNation zrealizowanego na zlecenie TVN Media
Już po raz drugi na zlecenie TVN Media instytut Kantar przeprowadził w Polsce badanie AdNation. Celem tego międzynarodowego projektu badawczego jest identyfikacja różnic w stylu życia, sposobie spędzania wolnego czasu, a także postrzeganiu i konsumpcji współczesnych medi...
Nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media. Sponsoring Multiscreen - pierwszy zintegrowany produkt reklamowy łączący sponsoring formatu w telewizji linearnej i online.
Wraz ze startem jesiennej ramówki telewizyjnej oferta Biura Reklamy TVN Media została poszerzona o nowy produkt reklamowy Sponsoring Multiscreen. Po raz pierwszy w ofercie serwisów VOD w Polsce reklamodawcy zyskują możliwość pakietowego zakupu kampanii sponsoringowej, śc...
Michał Winnicki Entertainment nowym właścicielem NTL Radomsko, spółki z Grupy TVN Discovery Polska
W dniu 11 września br. 95% udziałów w NTL Radomsko Sp. z o.o. z grupy TVN Discovery Polska zostało sprzedanych spółce Michał Winnicki Entertainment. Pozostałe 5% kupiła zależna od Michała Winnickiego spółka MWE Teleport Sp. z o.o.
Kanał STUDIOMED TV  w ofercie TVN Media od sierpnia 2019
Od 27 sierpnia 2019 roku TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację STUDIOMED TV w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego, sponsoringów i akcji specjalnych. Spółka podpisała właśnie umowę dotyczącą reprezentacji handlowej z IDEA4BROADCASTING ...
TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom
TVN Discovery Polska wybrała drogą przetargu nowy dom mediowy. Mediacom zajmie się kompleksową obsługą firmy w zakresie reklamy i promocji, w tym strategiąi realizacją kampanii reklamowych dla wybranych marek z portfolio TVN Discovery Polska.