Biuro Prasowe TVN Discovery Polska
Spot e-commerce – nowość w ofercie Biura Reklamy TVN Media
Po wdrożeniu rozwiązań in video-commerce przy programie „Top Model” Dział Rozwoju Produktu Reklamowego Online w Biurze Reklamy TVN Media opracował kolejny produkt dedykowany branży e-commerce. Pierwszym klientem TVN Media, który korzysta z nowego rozwiązania w ofercie bi...
Michał Samul członkiem zarządu TVN Discovery Polska
21 grudnia br. Michał Samul obejmuje stanowisko szefa Pionu Informacji TVN. Jednocześnie dołącza do zarządu TVN Discovery Polska.
Cykl #imaginationday: rusza trzecia edycja wspólnego projektu TVN Media oraz SAR
Już po raz trzeci Biuro Reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, uruchamia wspólny projekt – cykl #imaginationday. Jego celem jest propagowanie wiedzy i inspiracji prezentowanych podczas konferencji Imagination Day, jednego z największych wyda...
Adam Pieczyński kończy karierę zawodową i odchodzi ze stanowiska szefa pionu informacji TVN. Jego następcą zostanie Michał Samul.
Adam Pieczyński, redaktor naczelny TVN24 i „Faktów”, szef pionu informacji TVN oraz jeden z najwybitniejszych dziennikarzy i menedżerów mediów, postanowił zakończyć pracę zawodową i poświęcić swój czas rodzinie. 21 grudnia br. jego funkcje przejmie Michał Samul, który ws...
21 listopada - Światowy Dzień Telewizji  i jubileusz projektu tv♥
Już po raz dwudziesty trzeci 21 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. Dzień ten został ustanowiony w 1996 roku przez Organizację Narodów Zjednoczonych w dowód uznania roli, jaką pełni telewizja zwracając uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcz...
Discovery i Cyfrowy Polsat utworzą wspólnie nową platformę OTT. Zapewni ona widzom szeroki wybór treści i zwiększy dostęp do polskich produkcji.
Discovery i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy OTT dostępnej na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych. Nowy serwis zapewni widzom dostęp do polskich filmów, seriali, dokumentów, programów sportowych oraz rozrywko...
Kupuj, oglądając! In-video commerce – innowcyjne rozwiązanie reklamowe w ofercie online Biura Reklamy TVN Media.
Oferta online Biura Reklamy TVN Media została poszerzona o nową funkcjonalność pozwalającą na zakup produktów eksponowanych w oglądanym materiale wideo. Działania in-video commerce są obecnie prowadzone we współpracy ze sklepem internetowym domodi.pl oraz firmą jubilersk...
Przedstawiciele świata mediów i reklamy na tle populacji - druga edycja raportu AdNation zrealizowanego na zlecenie TVN Media
Już po raz drugi na zlecenie TVN Media instytut Kantar przeprowadził w Polsce badanie AdNation. Celem tego międzynarodowego projektu badawczego jest identyfikacja różnic w stylu życia, sposobie spędzania wolnego czasu, a także postrzeganiu i konsumpcji współczesnych medi...