Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Wspólne przedsięwzięcie nadawców w sprawie naziemnej telewizji cyfrowej

Data publikacji: 15 czerwca 2018 Data aktualizacji: 15 czerwca 2018 RSS
Telewizja Polska S.A., TVN S.A. oraz Telewizja Polsat Sp. z o.o. podpisały list intencyjny w celu zbudowania realnej alternatywy w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej.

Intencją nadawców jest podjęcie działań zmierzających do stworzenia konkurencyjnej oferty na polskim rynku, która doprowadzi do obniżenia kosztów nadawania programów w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Nowe rozwiązanie zapewni widzom w całym kraju możliwie najlepszą jakość i zasięg programów nadawanych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Strony informują, że otrzymały deklaracje o podjęciu współpracy i dołączeniu do inicjatywy od innych nadawców, rozpowszechniających swoje programy w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Pozostałe informacje

Warszawa Stolica Sylwestra 2018

12.12.2018  |
W imprezie sylwestrowej organizowanej w Warszawie co roku biorą udział tysiące mieszkańców i turystów. Po raz kolejny zabawa odbędzie się na placu Bankowym. więcej

Nowy dokument Anny Kalczyńskiej już 28 grudnia na antenie TVN Style

12.12.2018  |
Dziennikarka Anna Kalczyńska wraz z ekipą TVN Style pojechała do Kamerunu, gdzie od lat dojrzewające dziewczynki poddaje się bolesnemu zabiegowi przypalania piersi. Skąd wzięła się ta kontrowersyjna tradycja? Czy jest szansa, że kiedykolwiek coś się zmieni? Szokujący dokument „Prasowanie piersi” już 28 grudnia w TVN Style. więcej

Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie!

10.12.2018  |
Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów! więcej
12345 ...529 Następne
Przejdź do:/529