Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

Data publikacji: 19 listopada 2018 Data aktualizacji: 19 listopada 2018 RSS
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.

Od 1 stycznia 2019 roku Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o., pod marką Premium TV, będzie kontynuować współpracę na wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a kanału PULS 2 od początku jego istnienia – od lipca 2012 roku.

Dla Telewizji Puls priorytetem jest dalszy stabilny rozwój. Dobra współpraca i wysoka jakość obsługi brokerskiej dają nam możliwość i komfort skoncentrowania się na potrzebach naszych widzów – powiedział Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls.

Obserwujemy sukces stacji i wierzymy, że nasz codzienny wysiłek przyczynia się do jej rozwoju. Propozycja programowa TV Puls i  PULS 2 trwale wpisała się w potrzeby widzów tworząc wartościowe środowisko komercyjne – powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN i Discovery Polska/Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i PULS 2. Kanał TV Puls dociera do 35,5 mln widzów, a PULS 2 – do 29,1 mln widzów (październik 2017; 4+). Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym: premierowe hity filmowe i seriale, najlepsze światowe animacje i dokumenty, produkcje własne (seriale „Lombard. Życie pod zastaw” i „Lekarze na start”, rozrywkowy show „Następny proszę!”) oraz transmisje z największych artystycznych wydarzeń na skalę ogólnopolską, jakimi były 19. i 20. „Mazurska Noc Kabaretowa”, „Wielka zabawa TV Puls w Dolinie Charlotty” czy „Kabaretowa Noc pod Gwiazdami” w ramach 39. „Lidzbarskich Wieczorów Humoru i Satyry”. Telewizja Puls współpracuje z największymi międzynarodowymi wytwórniami i dystrybutorami kontentu m.in.: Disney, NBC Universal, Monolith, Viacom, Sony Pictures Television, A+E Networks, Warner Bros., CBS. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015 oraz prestiżowej Złotej Telekamery Tele Tygodnia 2016 za „wybitne osiągnięcia telewizyjne”. Telekamerę Tele Tygodnia 2018 otrzymał również serial TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.

TVN i Discovery Polska to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu medialnego Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK), którego programy inspirują, edukują i bawią widzów na całym świecie.

W ofercie TVN i Discovery Polska znajduje się aktualnie 26 kanałów telewizyjnych, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe. TVN i Discovery Polska posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. player – najbardziej angażujący polski serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy na żądanie, a także Eurosport Player oferujący najlepsze wydarzenia sportowe na żywo w sieci. Do nadawcy należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów informacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem nc+ – czołowej platformy cyfrowej w Polsce.

Pozostałe informacje

Kulisy funkcjonowania Lotniska Chopina na Discovery Channel

21.03.2019  |
190 tysięcy startów i lądowań. 18 milionów pasażerów rocznie. 46 przewoźników z całego świata. 42 operacje lotnicze co godzinę. 9 tysięcy pracowników w 30 różnych zawodach pracujących 24 godziny na dobę. Tak funkcjonuje największy port lotniczy w Polsce. Nowy program Discovery Channel „Lotnisko” nie tylko zdradzi kulisy pracy profesjonalistów dbających o nasze bezpieczeństwo i komfort podróży, ale też zabierze widzów w wyprawę po miejscach dostępnych na co dzień tylko dla personelu Lotniska Chopina w Warszawie. Premiera już w piątek, 12 kwietnia o godz. 21:00 na Discovery Channel. więcej

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

NA WSPÓLNEJ: Sandra załamana – odkrywa, że Miłosz ćpa!

20.03.2019  |
Miłosz zwalnia pracownika swojego klubu – oskarża go o kradzież pieniędzy z kasy! Chłopak tłumaczy, że od jakiegoś czasu podejrzewał barmana… Jednak Sandra odkrywa, że to Miłosz podbiera utarg i… kupuje za to narkotyki! Sandra jest kompletnie załamana... Na dodatek Miłosz dobija ją zarzutem, że to wszystko jej wina!!! więcej
12345 ...544 Następne
Przejdź do:/544