Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Player numerem jeden wśród serwisów OTT w Polsce

Data publikacji: 11 października 2018 Data aktualizacji: 11 października 2018 RSS
Player jest liderem polskiego rynku serwisów OTT zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i średniego czasu spędzonego na platformie – wynika z wrześniowego badania Gemius/PBI. Player to także najchętniej używana aplikacja mobilna w kraju.

W wrześniu br. serwis miał aż 4,4 mln realnych użytkowników w ujęciu łącznym dla trzech platform – strony player.pl, witryny vod.pl/playerpl-promocja oraz aplikacji mobilnej player. Dzięki temu zajął pierwsze miejsce wśród legalnych serwisów OTT w Polsce (grupa „Wszyscy internauci”).

Player to lider wśród legalnych serwisów OTT, zarówno pod względem liczby realnych użytkowników, jak i średniego czasu spędzanego przez użytkowników na stronie: we wrześniu br. stronę player.pl (z uwzględnieniem witryny vod.pl/playerpl) odwiedziło ponad 3,8 miliona realnych użytkowników, a średni czas spędzony przez użytkowników na stronie player.pl (bez witryny vod.pl/playerpl) wyniósł 4 godziny 23 minuty i 56 sekund. To oznacza, że player jest także najbardziej angażującym serwisem OTT w Polsce.

We wrześniu br. aplikacja mobilna player zgromadziła również największą liczbę realnych użytkowników – blisko 1 mln.

Millenialsi również najchętniej wybierają serwis player – we  wrześniu br. stronę www odwiedziło ponad 1,7 miliona realnych użytkowników w wieku 15-34 lata, spędzając na witrynie średnio ponad 5 godzin.

- Player jest już dojrzałym serwisem OTT oferującym wszystkie gatunki telewizyjne i filmowe. To najbogatsza oferta na rynku, jednak to produkcje TVN zapewniają mu pozycję lidera – mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za segment Digital.

Dane Gemius/PBI potwierdzają, że użytkownicy polskiego internetu coraz chętniej wybierają legalne serwisy OTT, a największą popularnością cieszą się platformy związane z nadawcami telewizyjnymi.

Pozostałe informacje

Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie!

10.12.2018  |
Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów! więcej

W dziczy z Bearem Gryllsem

07.12.2018  |
Tenisista Roger Federer, tancerz Darek Hough, aktorzy Joseph Gordon-Levitt, Don Cheadle, Scott Eastwood oraz aktorki Keri Russell, Lena Headey i Uzo Aduba - to oni zmierzą się z niezwykle trudnymi zadaniami, które przygotował dla nich słynny survivalowiec Bear Grylls w nowej serii „W dziczy z Bearem Gryllsem”. Górzyste, nieprzyjazne tereny Alp i Nowej Anglii, odludne pustynie Kenii czy wulkaniczne tereny Wysp Kanaryjskich – w tych miejscach Bear wystawi na próbę gwiazdy i celebrytów, którzy na co dzień żyją w zupełnie innej rzeczywistości. Czy sobie poradzą? Premiera „W dziczy z Bearem Gryllsem” już w niedzielę, 8 grudnia, o godzinie 12:00 na Discovery Channel. więcej

Nowy serwis internetowy „Dzień Dobry TVN”

06.12.2018  |
Najpopularniejszy program śniadaniowy uruchomił nowy serwis lifestylowy! Wystartowała całkowicie nowa strona dziendobry.tvn.pl, na której użytkownicy będą mogli znaleźć praktyczne porady, ciekawostki z życia gwiazd, przepisy na pyszne dania, a także najnowsze trendy ze świata mody i rozrywki. więcej
12345 ...529 Następne
Przejdź do:/529