Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Nowy wizerunek TVN CNBC

Data publikacji: 30 sierpnia 2010 Data aktualizacji: 8 października 2012 RSS
Od 30 sierpnia TVN CNBC w nowej odsłonie! Zmienia się nazwa, logotyp oraz oprawa graficzno-muzyczna kanału. Ramówka stacji zyska dwa nowe programy. Zmiany te zostały wprowadzone na 3 urodziny stacji.

„Dziś, po trzech latach działalności, uważamy, że pojęcie „biznes” jest na tyle mocno związane ze znakami TVN i CNBC, że nie musimy dłużej tłumaczyć czym się zajmujemy. Dlatego zdecydowaliśmy, że na tym etapie możemy już sobie pozwolić na zmianę nazwy kanału na „TVN CNBC”, co planowaliśmy od początku istnienia stacji” – powiedział Dyrektor i Redaktor Naczelny kanału, Roman Młodkowski.



Nowa wizualizacja stacji odpowiada najwyższym standardom światowym, według których stworzona została oprawa w całej rodzinie kanałów CNBC. Ma bardziej, nowoczesny i dynamiczny charakter. Zmianie uległa kolorystyka, animacja i oprawa muzyczna. W większym stopniu niż dotychczas wykorzystywany będzie rozmiar ekranu 16:9, co pozwoli czytelniej prezentować istotne dane. Dodatkowo, grafika będzie generowana w technologii HD.

W ramówce jesiennej TVN CNBC znajdą się dwie nowe pozycje programowe. W każdą środę Błażej Karwowski, dziennikarz z doświadczeniem pracy w CNBC w Londynie, zaprosi na program „Strategie Rynkowe” (środa, godz. 13.30). O strategiach inwestycyjnych będzie rozmawiał z Polakami pracującymi w zagranicznych instytucjach finansowych, udzielającymi nam wywiadów ze studiów CNBC na całym świecie. Od poniedziałku do piątku, o godz. 12.30, Paweł Blajer proponuje natomiast swój autorski program, stworzony z myślą o przedsiębiorcach – „Blajer mówi: BIZNES”. Magazyn skoncentruje się na praktycznych stronach prowadzenia własnej firmy, zapozna z często zmieniającymi się przepisami prawnymi, przypomni o terminach podatkowych. Nie zabraknie również teorii, która jest niezbędna w rozumieniu i prowadzeniu biznesu.



Tematyka oraz profil kanału nie ulegną modyfikacji. TVN CNBC skierowane będzie nadal do menedżerów, właścicieli firm, inwestorów prywatnych i instytucjonalnych, oraz tych, którzy po prostu interesują się polską i światową gospodarką.

Pozostałe informacje

Kulisy funkcjonowania Lotniska Chopina na Discovery Channel

21.03.2019  |
190 tysięcy startów i lądowań. 18 milionów pasażerów rocznie. 46 przewoźników z całego świata. 42 operacje lotnicze co godzinę. 9 tysięcy pracowników w 30 różnych zawodach pracujących 24 godziny na dobę. Tak funkcjonuje największy port lotniczy w Polsce. Nowy program Discovery Channel „Lotnisko” nie tylko zdradzi kulisy pracy profesjonalistów dbających o nasze bezpieczeństwo i komfort podróży, ale też zabierze widzów w wyprawę po miejscach dostępnych na co dzień tylko dla personelu Lotniska Chopina w Warszawie. Premiera już w piątek, 12 kwietnia o godz. 21:00 na Discovery Channel. więcej

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

NA WSPÓLNEJ: Sandra załamana – odkrywa, że Miłosz ćpa!

20.03.2019  |
Miłosz zwalnia pracownika swojego klubu – oskarża go o kradzież pieniędzy z kasy! Chłopak tłumaczy, że od jakiegoś czasu podejrzewał barmana… Jednak Sandra odkrywa, że to Miłosz podbiera utarg i… kupuje za to narkotyki! Sandra jest kompletnie załamana... Na dodatek Miłosz dobija ją zarzutem, że to wszystko jej wina!!! więcej
12345 ...544 Następne
Przejdź do:/544