Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Marcin Barcz szefem nowo utworzonego Pionu Komunikacji Korporacyjnej w TVN i Discovery Polska

Data publikacji: 19 lutego 2019 Data aktualizacji: 19 lutego 2019 RSS
W dniu 18 lutego br. do zespołu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz. Jako Członek Zarządu będzie odpowiadał za Pion Komunikacji Korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach TVN i Discovery Polska.

Marcin Barcz będzie odpowiedzialny za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Do jego obowiązków należeć będzie również prowadzenie projektów z obszaru CSR.

Dynamiczny rozwój naszej firmy oraz rosnąca rola Polski w strukturach Discovery sprawiają, że pojawia się coraz więcej wyzwań, również tych o zasięgu międzynarodowym. Powołanie Pionu Komunikacji Korporacyjnej w strukturach TVN i Discovery Polska jest elementem naszej strategii, pozwoli nam na sprawne zarządzanie procesami komunikacji, także w perspektywie globalnej – mówi Kasia Kieli, President & Managing Director Discovery w regionie EMEA.

Piotr Korycki, Prezes Zarządu TVN i Discovery Polska -  Bardzo się cieszę, że Marcin  dołącza
do naszego zespołu i poprowadzi Pion Komunikacji Korporacyjnej. Od momentu połączenia TVN
i Discovery przyglądamy się naszym strukturom zarówno na rynku polskim, jak i w regionie. Zgodnie z naszą strategią wprowadzamy rozwiązania, które tworzą najwięcej synergii. Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Marcina w obszarze komunikacji będzie cennym wsparciem dla naszej organizacji.

Marcin Barcz posiada 25-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie i public relations.
Był m.in. członkiem zarządu firmy Coca-Cola odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną, wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii.

Pozostałe informacje

Kulisy funkcjonowania Lotniska Chopina na Discovery Channel

21.03.2019  |
190 tysięcy startów i lądowań. 18 milionów pasażerów rocznie. 46 przewoźników z całego świata. 42 operacje lotnicze co godzinę. 9 tysięcy pracowników w 30 różnych zawodach pracujących 24 godziny na dobę. Tak funkcjonuje największy port lotniczy w Polsce. Nowy program Discovery Channel „Lotnisko” nie tylko zdradzi kulisy pracy profesjonalistów dbających o nasze bezpieczeństwo i komfort podróży, ale też zabierze widzów w wyprawę po miejscach dostępnych na co dzień tylko dla personelu Lotniska Chopina w Warszawie. Premiera już w piątek, 12 kwietnia o godz. 21:00 na Discovery Channel. więcej

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

NA WSPÓLNEJ: Sandra załamana – odkrywa, że Miłosz ćpa!

20.03.2019  |
Miłosz zwalnia pracownika swojego klubu – oskarża go o kradzież pieniędzy z kasy! Chłopak tłumaczy, że od jakiegoś czasu podejrzewał barmana… Jednak Sandra odkrywa, że to Miłosz podbiera utarg i… kupuje za to narkotyki! Sandra jest kompletnie załamana... Na dodatek Miłosz dobija ją zarzutem, że to wszystko jej wina!!! więcej
12345 ...544 Następne
Przejdź do:/544