Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

Data publikacji: 25 lutego 2019 Data aktualizacji: 25 lutego 2019 RSS
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji tv day jest rola telewizji we współczesnym ekosystemie mediów w trzech wymiarach:

  • LUDZIE (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów)
  • MARKI (jak telewizja wpływa na pozycje marek)
  • EFEKTYWNOŚĆ (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w porównaniu z innymi mediami)

Konferencja tv day przyciąga do Warszawy najlepszych ekspertów z dziedziny mediów oraz marketingu i komunikacji. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.

Andrew Davis jest jednym z najbardziej wpływowych mówców branży marketingowej. Brał udział w produkcji Today Show dla stacji NBC, The Muppets oraz współpracował z Charlsem Kuraltem, byłym prowadzącym CBS News Sunday Morning. Wielokrotnie pojawiał się na łamach New York Times, Forbes, The Wall Street Journal oraz na antenach NBC i BBC. Jest także autorem bestsellera „Brandscaping”.

Jenni Romaniuk, profesor Uniwersytetu Ehrenberg-Bass Institute, to wiodąca ekspertka w dziedzinie wartości i wzrostu marek, ich pozycji w świadomości konsumentów, wskaźników dotyczących ich kondycji, efektów komunikacji reklamowej, cech wyróżniających brandy na tle konkurencji oraz efektu „word of mouth”. Wraz z Byronem Sharpem wydała znaną i cenioną książkę „How Brands Grow Part 2”, której lektura zmienia sposób myślenia o marketingu. Jenni zaliczana jest obecnie do najbardziej wpływowych badaczy reklamy.

Karen Nelson-Field jest uważana za globalny autorytet w dziedzinie strategii mediowych. Na konferencji tv day Karen przedstawi wyniki swojego innowacyjnego badania, które po raz pierwszy pozwala w pełni zrozumieć, jak nowe media wpływają na odbiorcę.

Podobnie jak w latach ubiegłych, w konferencji tv day weźmie udział blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców, nadawców z Polski i zagranicy. Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie: tv.tvnmedia.pl/konferencja.

Pozostałe informacje

BIG BROTHER - newsletter nr 5

19.04.2019  |
1. NOWI UCZESTNICY, NOWE EMOCJE. 2. DYNASTIA WIELKIEGO BRATA. 3. IGOR TĘSKNI ZA BOKSEM. 4. SZEŚĆ NOMINACJI. JAK TO SIĘ STAŁO? więcej

Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden

18.04.2019  |
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe instalacje to dla nich żaden problem. Mirella i Marcin z każdego pomieszczenia potrafią wyczarować miejsce dopasowane do potrzeb wszystkich domowników. I to na jakich zasadach! Każdą metamorfozę muszą przygotować tylko w trzy dni. To nie wszystko! Z budżetem też nie poszaleją. Na wszystko mają jedynie dziesięć tysięcy złotych. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania. więcej

Szóstka: John trafia do szpitala po nocy spędzonej w kasynie

17.04.2019  |
John budzi się w szpitalu. Są przy nim dzieci. Mężczyzna jest coraz bliżej zupełnego zaprzepaszczenia swojej szansy na przeszczep, a tym samym rozpadu łańcucha. To od niego zależy, czy dojdzie do operacji. więcej
12345 ...550 Następne
Przejdź do:/550