Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kolejny fantastyczny miesiąc dla TVN i Discovery Polska

Data publikacji: 3 stycznia 2019 Data aktualizacji: 3 stycznia 2019 RSS
W grudniu 2018 r. stacja TVN po raz kolejny była najchętniej oglądaną telewizją w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Cała Grupa TVN i Discovery Polska także utrzymała pozycję lidera polskiego rynku.

TVN był w grudniu liderem w komercyjnej grupie 16-49 zarówno w ujęciu całodobowym (SHR: 11,3%), jak i w porze największej oglądalności – 13,4% udziału w godz. 18:00-23:00 oraz 13,8% w godz. 19:00-23:00. Stacja była także najczęściej wybierana przez widzów w wieku 16-49 lat z dużych miast (SHR: 13,1%) oraz w grupie 16-49 z dużych miast o wysokich dochodach (SHR: 12,8%).

TVN także wyprzedził konkurencję w grupie ogólnej (4+) w godzinach wieczornych – 11,4% (18:00-23:00) oraz 11,7% (19:00-23:00).

 

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w grudniu 2018 r.



grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys. wysoki dochód

02:00 - 25:59

TVP1

9,47%

6,25%

5,11%

4,71%

TVP2

8,76%

7,41%

6,10%

6,00%

Polsat

9,52%

10,95%

11,12%

9,08%

TVN

8,94%

11,33%

13,12%

12,83%

18:00 - 23:00

TVP1

10,72%

6,94%

5,63%

4,78%

TVP2

9,57%

8,34%

6,97%

6,81%

Polsat

10,01%

12,21%

12,12%

10,37%

TVN

11,36%

13,38%

15,83%

15,65%

19:00 - 23:00

TVP1

10,47%

6,82%

5,34%

4,59%

TVP2

10,18%

8,99%

7,54%

7,41%

Polsat

9,45%

11,60%

11,51%

10,10%

TVN

11,70%

13,80%

16,72%

16,72%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Do najchętniej oglądanych propozycji programowych TVN po raz kolejny należały programy kulinarne. Finałowy odcinek „Kuchennych Rewolucji” przyciągnął przed telewizory 2,7 mln widzów, a udział programu wyniósł niemal 29% w grupie 16-49. Ostatnie momenty zmagań kucharzy w „Masterchef” oglądało niemal 2,8 mln osób (SHR 16-49: 22,3%). Finał „Milionerów” śledziło prawie 3,5 mln Polaków (SHR w 16-49: 23,9%), a show  „Mam Talent” 3,3 mln widzów (SHR w 16-49: 21,3%).

Finałowy odcinek serialu „Pod Powierzchnią” obejrzało niemal 1,8 mln widzów. Produkcja osiągnęła 15,1% udziału w grupie 16-49. Natomiast dwa pierwsze odcinki serialu „Chyłka – Zaginięcie”, wyprodukowanego specjalnie dla player.pl, uzyskały ponad 580 tys. wyświetleń w ciągu pierwszych sześciu dni od premiery 26 grudnia.

„Fakty” regularnie śledziło ponad 3,1 mln widzów, co sprawia że nadal były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w kraju (SHR w 16-49: 20,9%).

Łącznie kanały Grupy TVN i Discovery Polska także utrzymały pozycję lidera w grupach komercyjnych, uzyskując 26,4% udziału w grupie 16-49, 28,5% w grupie 16-49 z dużych miast oraz niemal 31,8% wśród widzów 16-49 z dużych miast o wysokich dochodach.

 

Udział Grupy TVN i Discovery Polska w najważniejszych grupach docelowych
w grudniu 2018 r.



16-49

16-49,
m> 100 tys.

16-49, m>100 tys., wysoki dochód

02:00 - 25:59

Grupa TVP

21,35%

17,67%

18,49%

Grupa Polsat

24,60%

21,57%

17,97%

Grupa TVN i Discovery Polska

26,43%

28,53%

31,78%

18:00 - 23:00

Grupa TVP

21,67%

18,39%

17,94%

Grupa Polsat

25,76%

22,32%

18,30%

Grupa TVN i Discovery Polska

26,83%

30,10%

33,72%

19:00 - 23:00

Grupa TVP

21,77%

18,30%

17,72%

Grupa Polsat

25,26%

21,68%

17,96%

Grupa TVN i Discovery Polska

27,21%

30,99%

34,51%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

W  grudniu stacje Discovery Science, Eurosport 1, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TTV, TVN Fabuła oraz TVN24 BiS mogły pochwalić się ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności w porównaniu z grudniem 2017 roku. Discovery, HGTV Home and Garden oraz TVN Turbo także zwiększyły swój udział w rynku.

 

Udział wybranych stacji z portfolio TVN i Discovery Polska w grupie 16-49 w grudniu 2018 r. w porównaniu z grudniem 2017 r.


2017

2018

wzrost rok do roku

Discovery

0,83%

0,90%

8%

Discovery Science

0,20%

0,26%

30%

Eurosport 1

0,33%

0,40%

21%

Food Network

0,18%

0,26%

44%

HGTV

0,47%

0,50%

6%

Investigation Discovery

0,14%

0,19%

36%

TLC

0,25%

0,33%

32%

TTV

2,42%

3,23%

33%

TVN Fabuła

0,39%

0,53%

36%

TVN Turbo

0,92%

0,95%

3%

TVN24 BiS

0,24%

0,31%

29%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Pozostałe informacje

Kulisy funkcjonowania Lotniska Chopina na Discovery Channel

21.03.2019  |
190 tysięcy startów i lądowań. 18 milionów pasażerów rocznie. 46 przewoźników z całego świata. 42 operacje lotnicze co godzinę. 9 tysięcy pracowników w 30 różnych zawodach pracujących 24 godziny na dobę. Tak funkcjonuje największy port lotniczy w Polsce. Nowy program Discovery Channel „Lotnisko” nie tylko zdradzi kulisy pracy profesjonalistów dbających o nasze bezpieczeństwo i komfort podróży, ale też zabierze widzów w wyprawę po miejscach dostępnych na co dzień tylko dla personelu Lotniska Chopina w Warszawie. Premiera już w piątek, 12 kwietnia o godz. 21:00 na Discovery Channel. więcej

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

NA WSPÓLNEJ: Sandra załamana – odkrywa, że Miłosz ćpa!

20.03.2019  |
Miłosz zwalnia pracownika swojego klubu – oskarża go o kradzież pieniędzy z kasy! Chłopak tłumaczy, że od jakiegoś czasu podejrzewał barmana… Jednak Sandra odkrywa, że to Miłosz podbiera utarg i… kupuje za to narkotyki! Sandra jest kompletnie załamana... Na dodatek Miłosz dobija ją zarzutem, że to wszystko jej wina!!! więcej
12345 ...544 Następne
Przejdź do:/544