Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Viacom rozpoczyna współpracę z Premium TV

Data publikacji: 26 października 2012 Data aktualizacji: 26 października 2012 RSS
Grupa TVN nawiązała współpracę w ramach Premium TV z największym międzynarodowym nadawcą kanałów tematycznych obecnym na polskim rynku. Od 1 stycznia 2013 roku Premium TV będzie odpowiadać za sprzedaż czasu reklamowego w stacjach z portfolio Viacom: MTV, Comedy Central, Comedy Central Family, Viva, VH1, ViacomBlink, Nickelodeon.

Bardzo cieszymy się z decyzji Viacom. Powierzenie Premium TV reprezentacji handlowej kanałów o bardzo silnych markach jest dla nas potwierdzeniem, że rynek docenia nasz profesjonalizm oraz zaangażowanie w budowaniu silnej pozycji zarówno kanałów tematycznych, jak i nowych stacji ogólnopolskich.
Współpraca z kanałami Viacom pozwoli poszerzyć ofertę dla naszych klientów. Dzięki dotarciu do różnych grup demograficznych nasze produkty wzmocnią się zarówno w obszarze jakościowym jak i ilościowym – powiedział Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV.

Z pełnym przekonaniem oczekujemy na naszą współpracę z Premium TV TVN jako naszym nowym partnerem w zakresie sprzedaży reklam na polskim rynku od stycznia 2013. Biorąc pod uwagę długoletnie doświadczenie stacji TVN i jej świetną kondycję na rynku jestem pewien, że znaleźliśmy idealnego partnera, aby zainteresować naszą ogromną różnorodnością rozrywkowych treści odpowiednich klientów i domy  mediowe w całej Polsce – powiedział Darek Janczewski, Wiceprezes ds. Sprzedaży oraz Country Manager Viacom International Media Networks Polska.

Stacje telewizyjne należące do Viacom w okresie styczeń – wrzesień 2012 r. osiągnęły udział w rynku na poziomie 2,7% w komercyjnej grupie (16-49).

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66