Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

Data publikacji: 11 września 2018 Data aktualizacji: 11 września 2018 RSS
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Fantastyczny start jesiennej ramówki TVN sprawił, że stacja uzyskała 13,2% udziału w rynku, potwierdzając swoja pozycję najchętniej oglądanej telewizji w grupie 16-49.
Jest to wzrost o 7% w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. TVN jest także najpopularniejszym kanałem oraz najszybciej rosnącym z Wielkiej Czwórki.

 

UDZIAŁY KANAŁÓW W WIELKIEJ CZWÓRKI (16-49) W DNIACH 3-10 WRZEŚNIA 2018 r.

 

TVP1

TVP2

Polsat

TVN

2017

5,03%

7,47%

14,09%

12,40%

2018

5,73%

7,77%

12,43%

13,24%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Za fantastycznym startem sezonu stoją znane i uwielbiane przez widzów formaty oraz fantastyczne nowości – m.in. najnowszy serial TVN „Pułapka”, którego pierwszy odcinek przyciągnął  przed ekrany niemal 2,7 mln widzów. W trakcie emisji programu stacja odnotowała 22,8% udziału w grupie 16-49.

Fani kulinarnej rozrywki po raz kolejny potwierdzili swoją sympatię do formatów TVN. Pierwszy epizod „MasterChefa” oglądało ponad 2,3 mln Polaków (SHR 16-49: 21,4%), a „Kuchenne rewolucje” przyciągnęły niemal 2,2 mln widzów (SHR 16-49: 24,1%).

Inne formaty rozrywkowe także uzyskały spektakularne wyniki. „Mam Talent!” oglądało ponad 2,6 mln Polaków (21,1% udziału w 16-49), „Ameryka Express” przyciągnęła 21,4% widowni w wieku 16-49, a „Top Model” aż 22,8%. „Ślub od pierwszego wejrzenia” także zaliczył fantastyczny start, osiągając max. udziału w grupie 16-49 na poziomie 19,3%. Aż siedem propozycji programowych TVN zwiększyło swoje udziały w porównaniu z rokiem ubiegłym po pierwszym odcinku.

 

WZROST UDZIAŁÓW W RYNKU ROK DO ROKU NAJPOPULARNIEJSZYCH PROGRAMÓW TVN PO PIERWSZYM ODCINKU


SHR/16-49

 

2017

2018

YOY

„Ameryka Express” – emisja 5 września

14,96%

21,44%

+43,3%

„Ślub od pierwszego wejrzenia” – emisja 3 września

11,61%

15,73%

+35,5%

„Kuba Wojewódzki” – emisja 4 września

14,55%

18,46%

+26,9%

„MasterChef”- emisja 9 września

18,36%

21,37%

+16,4%

„Kuchenne rewolucje” – emisja 6 września

22,40%

24,06%

+7,4%

„Mam Talent!” – emisja 8 września

19,92%

21,05%

+5,7%

„Diagnoza” – emisja 4 września

17,34%

17,58%

+1,4%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Ze średnią oglądalnością na poziomie 2,4 miliona osób oraz z udziałem 21,8% w grupie
16-49, „Fakty” są nadal najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w kraju.

W ostatnią niedzielę na stadionie Legii odbył się także Wielki Mecz, charytatywna rozgrywka piłkarska pomiędzy drużynami TVN i WOŚP. Wydarzenie na antenie oglądało ponad 1,4 mln kibiców (15,7% udziału w 16-49).

Oficjalna strona Oficjalna strona
tvn.pl
Kontakt
Joanna Górska
Wyślij wiadomość
tel 453 65 17
Kontakt
Marta Jerzykowska
Wyślij wiadomość
tel 453 33 75

Pozostałe informacje

Player rozwija bibliotekę materiałów w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR)

14.11.2018  |
Fani treści wideo w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą już korzystać z biblioteki materiałów w tej jakości w player. Składają się na nią produkcje Discovery, produkcje własne TVN (m.in. pierwszy serial w technologii VR „Para nie do pary”) oraz materiały dodatkowe i relacje z wydarzeń, a także treści od partnerów zewnętrznych. więcej

Od startu jesiennej ramówki TVN i Discovery Polska wygrywa z konkurencją na polskim rynku

02.11.2018  |
Start jesiennej ramówki był dla TVN wyjątkowo udany – od dwóch miesięcy kanał jest liderem polskiego rynku telewizyjnego. W październiku antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych. Cała grupa TVN i Discovery Polska odnotowała rekordowe wyniki oglądalności. więcej
12345 ...62 Następne
Przejdź do:/62