Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN ORAZ ELEVEN SPORTS NETWORK PODPISAŁY UMOWĘ DOTYCZĄCĄ WSPÓŁPRACY W RAMACH PLATFORMY OTT

Data publikacji: 5 sierpnia 2015 Data aktualizacji: 7 sierpnia 2015 RSS
Grupa TVN oraz ELEVEN SPORTS NETWORK ogłosiły dzisiaj podpisanie umowy dotyczącej współpracy, która obejmuje dystrybucję kanałów z portfolio ELEVEN SPORTS NETWORK na platformie OTT Grupy TVN.

W ramach umowy w serwisie player.pl, utworzona zostanie również ekskluzywna strefa ELEVEN SPORTS NETWORK, która zawierać będzie 2 kanały: Eleven oraz Eleven Sports. Kanał Eleven wystartował 2 sierpnia i w całości poświęcony jest piłce nożnej. Eleven Sports, który rozpocznie nadawanie 22 sierpnia, będzie dostarczał najwyższej jakości transmisje z międzynarodowych wydarzeń sportowych. Użytkownicy będą mieli dostęp do ponad 2000 godzin transmisji i relacji na żywo z wydarzeń sportowych rocznie, przygotowanych specjalnie pod kątem polskich fanów. Kontent oferowany przez ELEVEN SPORTS NETWORK będzie dostępny również dla wszystkich użytkowników strefy T-Mobile w player.pl.

Współpraca została zainagurowana w niedzielę, 2 sierpnia br., kiedy w serwisie player.pl oraz na antenie TVN Turbo wyemitowano transmisję na żywo z meczu o Tarczę Wspólnoty (Community Shield). Wspaniałe widowisko, w którym zmierzyły się zespoły Arsenal FC i Chelsea FC przyciągnęło w sumie ponad 360 tys. widzów.

„Player stale umacnia swoją pozycję lidera wśród platform OTT na polskim rynku. Cieszę się, że udało nam się podpisać umowę o partnerstwie z ELEVEN SPORTS NETWORK, która pozwoli nam zwiększyć zakres oferowanego kontentu i najwyższej jakości usług. Dzięki współpracy z ELEVEN SPORTS NETWORK, player.pl stanie się najważniejszym serwisem i oczywistym wyborem dla wszystkich fanów sportu w Polsce. Ponad milion zarejestrowanych użytkowników z pewnością chętnie skorzysta z możliwości oglądania krajowych i międzynarodowych relacji z wydarzeń sportowych, podczas których będą mogli śledzić sukcesy polskich sportowców” – mówi Christian Anting, dyrektor zarządzający Digital i e-Commerce oraz Członek Zarządu Grupy TVN.

„Eleven Sports oferuje unikalne połączenie krajowych oraz międzynarodowych transmisji z wydarzeń sportowych, wybranych specjalnie dla polskich widzów. Bardzo cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z TVN, jedną z największych grup mediowych w Polsce. Będziemy mogli rozszerzyć nasze dotarcie oraz zaprezentować widzom najwyższej jakości transmisje przygotowane przez ELEVEN SPORTS NETWORK.  Polscy fani sportu wkrótce będą mogli oglądać na żywo mecze m.in. z Serie A TIM, Ligue 1, FA Emirates Cup, belgijska Jupiler Pro League, szkocka PFL, ATP 250 oraz wielu innych dyscyplin sportowych” – dodaje Michał Roliński, dyrektor handlowy ELEVEN SPORTS NETWORK w Polsce.

 

Kolejna transmisja na żywo arcyciekawego meczu odbędzie się 7 sierpnia. Aktualny mistrz Francji PSG ze Zlatanem Ibrahimovicem w składzie zmierzy się z OSC Lille. Mecz rozpocznie się o 20.30.

 

Informacja o TVN S.A.

TVN (S.A.) jest wiodącym prywatnym nadawcą telewizyjnym w Polsce i należy do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Network Interactive. W ofercie TVN znajduje się 13 kanałów telewizyjnych, w tym kanały tematyczne – najbardziej opiniotwórcze w Polsce stacje informacyjne, kanał motoryzacyjny, filmowy, dla kobiet i inne. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online: serwis VoD – Player.pl oraz rozrywkowy portal wideo - Veedo.pl. Do TVN należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN we współpracy z Grupą Canal+ S.A. jest operatorem cyfrowej satelitarnej platformy nC+ - wiodącej platformy płatnej telewizji Premium w Polsce. Jest też partnerem  Ringier Axel Springer Media AG, operatora Onet.pl – wiodącego portalu internetowego w Polsce.

Informacja o player.pl:

Platforma player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. Serwis oferował wówczas seriale oraz programy znane głównie z kanałów TVN. Obecnie biblioteka zawiera ponad 15 tys. pozycji, w tym te produkowane wyłącznie dla serwisu. Player.pl dostępny jest m.in. w wersjach mobilnych na urządzeniach z systemami Android, iOS, Windows, w konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów oraz w telewizji nowej generacji nc+, dla abonentów T-Mobile, Netii oraz Toyi.

Informacja o Eleven Sports Network:

Założona w 2015 roku ELEVEN SPORTS NETWORK to nowy globalny projekt medialny pokazujący światowej klasy międzynarodowe i krajowe wydarzenia sportowe. Na początku sieć uruchomi kanały telewizyjne na wybranych rynkach transmitując na każdym z nich ponad 2000 godzin relacji na żywo z wielkich imprez sportowych rocznie, jak również serwisy informacyjne, kompleksowe analizy ekspertów i programy przygotowywane lokalnie. Produkowane według najwyższych standardów kanały telewizyjne będą nadawały całodobowo, w technologii multi-screen, rozdzielczości HD i z komentarzem w języku lokalnym.

 

 

Dodatkowe informacje:

TVN

Katarzyna Antoniszewska

Biuro Prasowe player.pl

TVN Media Sp. z o.o.

ul. Wiertnicza 166

02-952 Warszawa

e-mail: k.antoniszewska@tvn.pl

telefon: + 48 (22) 453 59 76

 

 

ELEVEN SPORTS NETWORK

Przemysław Kołak,

TESTA Communications, tel.: 509 267 502,
e-mail przemek.kolak@testa.com.pl

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66