Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN MEDIA RUSZA Z NOWYM PROJEKTEM I ROZPOCZYNA DEBATĘ O SILE TELEWIZJI

Data publikacji: 21 listopada 2016 Data aktualizacji: 21 listopada 2016 RSS
Biuro Reklamy TVN Media startuje z platformą – tv.tvnmedia.pl. Celem projektu jest rozpoczęcie branżowej dyskusji na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej. TVN Media, które oferuje zarówno reklamę telewizyjną, jak i internetową, zaprasza do debaty szczególnie reklamodawców i ekspertów medialnych. W pierwszym kwartale 2017 roku planowana jest ogólnopolska konferencja poświęcona tej tematyce.

Codziennie ponad 25 milionów Polaków zasiada przed telewizorami. Spędzają przed nimi średnio pięć i pół godziny, to o 43 min dłużej niż w roku 2008. W ostatnich ośmiu latach widownia w Polsce wzrosła prawie o 14% w grupie ogólnej i blisko o 12% w najbardziej cenionej przez reklamodawców grupie 16-49*. Na czym polega magia telewizji? Co sprawia, że mimo nowych technologii i wielu dostępnych treści odbiorcy wciąż nie rozstają się z pilotem? Czy formy reklamy on-line są w stanie zastąpić reklamę telewizyjną? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdą się na platformie – tv.tvnmedia.pl. Projekt można także śledzić na Facebooku i Instagramie @tvnmedia.pl.

To zupełnie nowy pomysł na polskim rynku. Jak dotąd w naszym kraju nie było platformy, która prezentowałaby i porządkowała wiedzę o efektywności telewizji. Nie ma też przestrzeni, w której może toczyć się dyskusja na ten temat. Dziś, w Światowym Dniu Telewizji, Biuro Reklamy TVN Media, jako lider rynku reklamowego w Polsce, wychodzi z nową inicjatywą i zaprasza marketerów do analizy roli telewizji w efektywnej komunikacji marketingowej” powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

*Według danych Nielsen Audience Measurement.

 

Oprawa wizualna projektu nawiązuje do telewizyjnego ekranu kontrolnego. To symbol ewolucji jaką przeszła telewizja wraz z rozwojem technologicznym. Dziś programy można oglądać na różnych nośnikach – w TV, na smartfonie, tablecie czy laptopie. Ale to nadal stacje telewizyjne tworzą najlepszy kontent, który następnie pojawia się na wielu platformach” – powiedział Marcin Bogłowski, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego, i dodał Projekt promujemy hasłem «tv ♥ powered by tvnmedia», którego elementem graficznym jest motyw serca. Podkreśla to naturę telewizji. Dobre programy tworzą silną emocjonalną więź z widzem. Tak bliskiej relacji nie wytwarza żadne inne medium. To nasza kluczowa przewaga w komunikacji marketingowej.”

Platforma jest pierwszym krokiem w nowej strategii Biura Reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji TV w nowoczesnej strategii komunikacyjnej oraz odpowiednie wykorzystanie rozwiązań cyfrowych, w które również inwestuje Grupa TVN. Należą do nich rozwój oferty multiscreen, usług brokerskich Premium Digital oraz MCN na YouTube poprzez zakup Gamellon.

Więcej informacji znajduje się:

Na portalu: tv.tvnmedia.pl

Na Facebooku: tvnmedia.pl

Na Instagramie: @tvnmedia.pl

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66