Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN MEDIA ROZPOCZYNA ŚWIADCZENIE USŁUG BROKERSKICH DLA WYDAWCÓW ON-LINE

Data publikacji: 24 października 2016 Data aktualizacji: 8 listopada 2016 RSS
TVN Media w ramach oferty reklamowej Premium Digital utworzyło jednostkę specjalizującą się w usługach brokerskich dla wydawców wideo.

Premium Digital jest drugą obok Premium TV jednostką świadczącą usługi brokerskie w ramach struktur TVN Media. Osobą odpowiedzialną za współpracę z wydawcami on-line jest Kinga Kucharska, która dołączyła do firmy w czerwcu tego roku na stanowisku Dyrektor ds. Rozwoju Premium Digital.

„Wraz ze wzrostem wydatków przeznaczanych na wideo online widzimy, że reklamodawcy coraz częściej poszukują odpowiedniego kontekstu oraz bezpiecznego środowiska dla promocji swoich marek. Takie podejście przekłada się na zwiększoną efektywności w dotarciu do konsumenta. Celem Premium Digital jest zaoferowanie takich rozwiązań reklamowych, które spełnią oczekiwania klientów i pomogą wydawcom treści lepiej monetyzować własne zasoby. Chcemy dzielić się z wydawcami wiedzą i doświadczeniem w zakresie tworzenia produktu oraz oferty reklamowej wideo, budować standardy emisji oraz wspierać ich rozwój." - mówi Kinga Kucharska, Dyrektor ds. Rozwoju Premium Digital.

„Premium Digital jest naturalnym kierunkiem naszego rozwoju, bardzo dobrze uzupełniającym obecną ofertę telewizyjną Premium TV. Naszym celem długookresowym jest stworzenie szerokiej oferty multiscreenowej, która najefektywniej odzwierciedli zmiany w konsumpcji mediów. Już teraz TVN ma bardzo silną pozycję na rynku wideo, a dzięki współpracy z innymi wydawcami będziemy mogli tworzyć jeszcze atrakcyjniejsze produkty reklamowe. Podobnie jak w przypadku Premium TV wierzymy, że w dynamicznie rosnącym środowisku wideo możemy generować korzyści dla wydawców i reklamodawców." – mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV.

Kinga Kucharska ma 17-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej, przez 12 lat związana była z grupą WPP, gdzie zaczynała od zakupów reklamy prasowej w Mediacom Warszawa, a od stycznia 2010 roku z GroupM, gdzie jako Trading Director odpowiadała za digital i media nietelewizyjne. Od maja 2013 Kinga Kucharska pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży mediów nietelewizyjnych w Polsat Media, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej w media on-line, m.in ipla.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66