Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN MEDIA I TELEWIZJA PULS PRZEDŁUŻAJĄ WSPÓŁPRACĘ BROKERSKĄ W ROKU 2016

Data publikacji: 5 listopada 2015 Data aktualizacji: 9 listopada 2015 RSS
Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego w 2016 roku. Tym samym trzecia telewizja komercyjna w Polsce kontynuuje współpracę z największym biurem sprzedaży reklam w kraju.

Od 1 stycznia 2016 roku TVN Media Sp. z o.o., w ramach Premium TV, będzie kontynuować współpracę na wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. Na mocy umowy Premium TV posiada też wyłączność agencyjną na sprzedaż sponsoringu w  TV Puls i PULS 2 – w obu kanałach Telewizji Puls. Umowę podpisano na rok.

– Cieszymy się, że będziemy kontynuować owocną dla obu stron współpracę z TVN Media również w 2016 roku. Naszym priorytetem było wybranie takiej oferty, która zapewni kanałom TV Puls i PULS 2 optymalne warunki do ich dalszego rozwoju, dlatego po skrupulatnej analizie wszystkich złożonych ofert zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z brokerem, który nam to gwarantuje – komentuje Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.

Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN SA, powiedział:
„Z Telewizją Puls pracujemy od 5 lat, w trakcie których udowodniliśmy, że strategię sprzedaży, ofertę produktową, jak i kompetencje brokerskie Premium TV wyróżnia najwyższa jakość.  Przekłada się to na długookresową i efektywną współpracę zarówno dla nadawcy,  reklamodawców, jak i TVN Media. W tym okresie wspólnie udało nam się wypromować na rynku reklamy segment nowych kanałów ogólnopolskich, w którym Telewizja Puls jest liderem pod względem oglądalności, a TVN Media pod względem oferty reklamowej. Kolejny, szósty rok współpracy to dalszy rozwój naszej kompleksowej oferty reklamowej o ugruntowanej przewadze konkurencyjnej na rynku."

 

Telewizja Puls to trzecia telewizja komercyjna w Polsce, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2, które znajdują się wśród 10 najlepiej oglądanych kanałów telewizyjnych w Polsce. Telewizja Puls ma najlepszą ofertę programową dla całej rodziny, w tym premierowe filmy, seriale, dokumenty i animacje. Telewizja Puls współpracuje z największymi światowymi wytwórniami, takimi jak: NBCUniversal, Warner (Bros.), 20th Century Fox, Disney, Discovery, Viacom czy Sony Pictures Television. Telewizja Puls jest laureatem Telekamery Tele Tygodnia 2013, 2014 i 2015.

Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. to największe biuro sprzedaży reklam w Polsce proponujące nowoczesną komunikację w stacji TVN, kanałach z szerokiej palety Premium TV oraz najbogatszą ofertę jakościowego video on-line. Biuro tworzy zespół specjalistów kreujących nieszablonowe rozwiązania dla swoich klientów.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66