Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN MEDIA BIUREM REKLAMY ROKU

Data publikacji: 2 grudnia 2016 Data aktualizacji: 2 grudnia 2016 RSS
Wg raportu specjalnego "Biura Reklamy”, realizowanego przez Millward Brown na zlecenie Media & Marketing Polska, TVN Media zostało uznane przed Klientów mianem Biura Reklamy roku 2016.

Jest to drugi rok z rzędu, w którym reklamodawcy wskazują TVN Media za lidera rynku w kategorii Biur Reklamy. W badaniu ocenie zostały poddane także: Biuro Reklamy Polsat Media, Biuro Reklamy TVP oraz Biuro Reklamy IDM.net.

Stwierdzenia, które znaczna część ankietowanych Klientów przypisała do TVN Media to:

Potrafią doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania” - 80% Klientów wskazało TVN Media vs 54% średnia w tej kategorii

„Oferują  atrakcyjne formaty i rozwiązania” - 76% Klientów wskazało TVN Media  vs 42% średnia w tej kategorii

„Profesjonalnie obsługują kampanie internetowe” - 54% Klientów wskazało TVN Media vs 32% średnia w tej kategorii

Wśród argumentów decydujących o przyznaniu nagrody TVN Media, poza ocenami od Klientów, wymieniono również takie elementy, jak: konsekwentne prowadzenie polityki handlowej, czy stworzenie unikatowej strategii dla nowych aktywności video. W raporcie doceniono konsekwentny rozwój oferty poprzez poszerzanie portfolio, jak również powołanie jednostki Premium Digital, co jak określono pozycjonuje TVN Media jako „brokera najlepiej przygotowanego dziś do epoki multiscreen”.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66