Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN I CYFROWY POLSAT PRZEDŁUŻYŁY UMOWĘ NA DYSTRUBUCJĘ KANAŁÓW TVN

Data publikacji: 19 grudnia 2014 Data aktualizacji: 19 grudnia 2014 RSS
TVN SA i Cyfrowy Polsat SA podpisały porozumienia przedłużające obecną współpracę na dystrybucję płatnych i bezpłatnych kanałów nadawanych przez TVN.

Porozumienia obejmują dziewięć kanałów Grupy TVN dystrybuowanych dotychczas przez największą polską platformę satelitarną Cyfrowy Polsat: TVN, TVN7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, TVN24 Biznes i Świat i Mango24 wraz z wersjami HD. Dzięki nowym uzgodnieniom wkrótce w ofercie Cyfrowego Polsatu pojawią się wersje HD programów TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce. W ofercie TVN znajduje się jedenaście kanałów telewizyjnych: TVN, TVN 7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN24 Biznes i Świat, Mango24 i NTL Radomsko.

Sukces TVN opiera się na wprowadzaniu prawdziwie pionierskich form w polskich mediach oraz utrzymywaniu wysokiego poziomu innowacyjności oferty programowej, w większości wyprodukowanej lokalnie. Oferta TVN obejmuje produkcje własne TVN, w tym cieszące się ogromną popularnością światowe formaty rozrywkowe oparte na licencjach zagranicznych (np. „Mam talent!", „Masterchef", „X Factor", „Top Model", „Project Runway"), największe hity filmowe i seriale telewizyjne, programy informacyjne oraz produkcje zagraniczne.

Stacja TVN jest uznawana za jeden z kanałów, który w największym stopniu przyczynił się do rozwoju wolnych mediów oraz do rozwoju technologicznego i profesjonalizacji dziennikarstwa w Polsce. W 2014 roku TVN został uznany przez miesięcznik „Media i Marketing Polska" za Nadawcę 20-lecia, a przez magazyn branżowy „Press" za Telewizję 25-lecia. Wg raportu Instytutu Monitorowania Mediów z 2014 roku kanał główny TVN i stacja informacyjna TVN24 uzyskały pozycję najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych w Polsce ostatniej dekady.

Cyfrowy Polsat jest największym dostawcą płatnej telewizji w Polsce oraz czołową platformą satelitarną w Europie pod względem liczby klientów. Świadczy 4,4 miliony usług płatnej telewizji dla klientów w całym kraju. Wysokiej jakości treści programowe, w tym 26 kanałów nadających pod marką Polsat oraz autorskie produkcje i formaty głównego kanału POLSAT, które biją rekordy popularności wśród widzom, oferuje w różnym zakresie drogą satelitarną, przez Internet za pośrednictwem największej polskiej telewizji internetowej IPLA oraz w ramach usługi TV Mobilna świadczonej w technologii DVB-T. Strategią programową platformy satelitarnej Cyfrowego Polsatu jest oferowanie szerokiego portfolio pakietów z kanałami dla całej rodziny w konkurencyjnych cenach. Obecnie zapewnia ona klientom dostęp do ponad 140 kanałów polskojęzycznych, obejmujących wszystkie główne stacje naziemne dostępne w Polsce oraz liczne kanały sportowe, filmowe, informacyjne, edukacyjne, rozrywkowe, muzyczne oraz dla dzieci. Operator dostarcza swoim klientom także nowoczesne usługi dodatkowe pozwalające im czerpać jeszcze więcej radości z telewizyjnej rozrywki – Multiroom HD, Catch-up TV, VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, PPV.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66