Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TVN bezkonkurencyjny we wrześniu

Data publikacji: 1 października 2012 Data aktualizacji: 1 października 2012 RSS
Jesienna ramówka TVN okazała się najlepszą ofertą programową na polskim rynku telewizyjnym, podbijając publiczność. We wrześniu 2012 r. główne pozycje programowe TVN były liderami rynku w godzinach swojego nadawania, a TVN najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce, we wszystkich najważniejszych grupach.

We wrześniu 2012 r. wystartował nowy program MasterChef, który przyciągał do 3,6 mln widzów, odnotowując średnio 25,9% udziału w rynku w komercyjnej grupie docelowej (16-49) oraz 20,3% w grupie 4+. W komercyjnej grupie docelowej program ten osiągnął najlepszy wynik w swoim paśmie,  pokonując m.in. produkcję Polsatu „Must be the music”.

We wrześniu zadebiutował również nowy serial obyczajowy Lekarze, który został bardzo dobrze przyjęty przez polską publiczność, przyciągając przed telewizory do 3,1 mln widzów i odnotowując średni udział w rynku na poziomie 24,1% w komercyjnej grupie docelowej (16-49) oraz 23,0% w grupie 4+. Serial ten również okazał się bezkonkurencyjny w swoim paśmie nadawania.

We wrześniu rewelacyjnie wystartowała piąta seria naszego programu rozrywkowego Mam Talent!, przyciągając przed telewizory do 4,3 mln widzów i odnotowując udział w rynku do 37,6% w komercyjnej grupie docelowej. W czasie swojej emisji, program Mam Talent przyciągał ponad dwukrotnie większą publiczność niż programy konkurencyjnych stacji, odnotowując średni udział w rynku, w komercyjnej grupie docelowej (16-49), na poziomie 29,1% (TVP1 – 12,9%, TVP2 – 12,9%, Polsat – 14,1%).

Również nasz główny serwis informacyjny Fakty pozostaje niepokonany. We wrześniu przyciągał do 4,4 milionów widzów ze średnim udziałem w rynku na poziomie 29,7%, wyprzedzając swojego głównego konkurenta Wiadomości (28,6%).

 

Doskonałe wyniki odnotował również program Kuchenne rewolucje, który gromadząc przed odbiornikami telewizyjnymi do 2,7 miliona widzów był liderem w swoim paśmie w grupie 16-49. Średni udział w rynku w komercyjnej grupie docelowej (16-49) wyniósł 23,8%, a w grupie 4+ - 19,7%.

Nasze pozostałe programy również odnotowały bardzo dobre wyniki, pozostając najchętniej oglądanymi pozycjami w godzinach swojej emisji. Program Perfekcyjna pani domu przyciągnął do 1,5 miliona widzów ze średnim udziałem w rynku w komercyjnej grupie docelowej na poziomie 20,0%, serial Prawo Agaty oglądało do 2,8 miliona widzów (22,2% udziału w rynku), program Ugotowani do 2,4 miliona widzów (23,8% udziału w rynku), program Dzień Dobry TVN do 1,3 mln widów (19,9% udziału w rynku) a program Kuba Wojewódzki - 1,6 miliony widzów (24,2% udziału w rynku).

 

Ogromną popularnością cieszą się również nasze pozycje programowe na platformie tvn player.

We wrześniu 2012 r. ponad 3,1 miliona unikalnych użytkowników dokonało prawie 23 miliony wyświetleń programów i seriali Grupy TVN. Największą popularnością cieszyły się seriale: Julia, który odnotował ponad 7 mln wyświetleń odcinków (4 premiery każdego tygodnia) oraz Lekarze - ponad 2 mln (1 odcinek premierowy w tygodniu).

 

We wrześniu 2012 r., kanał TVN potwierdził pozycję lidera rynku, wyprzedzając swoich rywali we wszystkich najważniejszych grupach.

 

We wrześniu 2012 r., kanał TVN był zdecydowanym liderem rynku w swojej grupie docelowej – widowni najbardziej wymagającej i atrakcyjnej dla reklamodawców. Odnotowując 22,5% udziału w rynku w peak time i 19,8% w ujęciu całodobowym, TVN zdeklasował swoich rywali.

Udział w grupie docelowej TVN (16-49, miasta 100.000 +) we wrześniu 2012 r.:

 

Całodobowo

Peak Time (18:00-23:00)

2012

2011

2012

2011

TVN

19,8%

21,0%

22,5%

24,2%

Polsat

14,0%

13,0%

15,8%

14,2%

TVP1

9,1%

10,1%

11,5%

11,6%

TVP2

8,5%

8,5%

10,1%

9,9%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

 

We wrześniu 2012 r., również w komercyjnej grupie docelowej TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym zarówno w peak time, jak i w ujęciu całodobowym.

 

Udział w komercyjnej grupie docelowej (16-49):

Całodobowo

Peak Time (18:00-23:00)

2012

2011

2012

2011

TVN

17,0%

17,8%

19,5%

20,4%

Polsat

16,0%

16,3%

17,6%

16,9%

TVP1

10,4%

12,3%

13,0%

14,6%

TVP2

10,8%

11,0%

12,8%

12,8%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

We wrześniu 2012 r., kanał TVN odnotował 17,9% ogólnego udziału w rynku w peak time i 15,4% w ujęciu całodobowym. Pomimo znacznie mniejszego, w porównaniu do głównych konkurentów, zasięgu technicznego (93,6% gospodarstw domowych w Polsce) TVN pozostał najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym.

Ogólny udział w rynku:

 

Całodobowo

Peak Time (18:00-23:00)

2012

2011

2012

2011

TVN

15,4%

16,9%

17,9%

19,7%

Polsat

14,1%

14,6%

15,2%

14,9%

TVP1

14,2%

16,0%

16,6%

17,7%

TVP2

12,3%

12,4%

14,9%

14,7%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66