Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TOTERAZ z ponad 250 milionami wyświetleń!

Data publikacji: 16 kwietnia 2018 Data aktualizacji: 16 kwietnia 2018 RSS
Należący do Grupy TVN serwis TOTERAZ cieszy się coraz większym zainteresowaniem użytkowników. W ciągu roku swojej działalności portal zanotował aż ćwierć miliarda wyświetleń, a jego redakcja wyprodukowała ponad 2000 materiałów wideo!

Można w nim znaleźć ciekawe materiały z kraju i ze świata, nowinki technologiczne oraz wszystko to, co warte jest uwagi. Publikowane filmiki nie trwają dłużej niż 60 sekund i są dostępne na smartfonie. Co więcej, każde wideo wyświetlane jest w pionie oraz z napisami, dając Internautom dużą wygodę oglądania.

- TOTERAZ było odpowiedzią na potrzeby młodych ludzi, którzy treści konsumują przede wszystkim za pomocą urządzeń mobilnych. Często oglądają materiały wideo i chętnie dzielą się nimi ze swoimi znajomymi. Ponad 50 procent odtworzeń na portalu pochodzi właśnie z takiego organicznego ruchu. TOTERAZ wpisuje się w globalny trend social wideo, wykorzystując jego potencjał – tłumaczy Maciej Słomczyński, szef projektu.

TOTERAZ uruchomiony został w lutym 2017 roku. Każdego dnia na stronę portalu trafia kilkanaście materiałów wideo z najciekawszymi informacjami z kraju i ze świata. Serwis obecny jest w mediach społecznościowych – Twitterze, Instagramie oraz Facebooku, gdzie profil śledzi ponad 180 tys. osób. Wideo można oglądać także na stronie  http://WWW.TOTERAZ.PL oraz w aplikacji dostępnej na Androidzie i iOSie.

Pozostałe informacje

TVN i Discovery Polska liderami oglądalności na polskim rynku

04.12.2018  |
Grupa TVN i Discovery Polska utrzymała pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym w całym sezonie jesiennym (wrzesień-listopad). Antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych zarówno w ujęciu sezonowym, jak i w listopadzie. więcej

Stanowisko TVN

24.11.2018  |

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

19.11.2018  |
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. więcej
12345 ...63 Następne
Przejdź do:/63