Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

TOMASZ MARSZAŁŁ OBEJMUJE STANOWISKO DYREKTORA DEPARTAMENTU MARKETINGU I KOMUNIKACJI W TVN MEDIA SP. Z O.O.

Data publikacji: 5 listopada 2015 Data aktualizacji: 9 listopada 2015 RSS
Z dniem 1 grudnia 2015 roku Tomasz Marszałł obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji w TVN Media sp. z o.o, będącej częścią TVN, wiodącej grupy medialnej w Polsce. Waldemar Ostrowski i Marek Szafarz rozstają się z firmą.
Jako Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Tomasz Marszałł będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i wdrożenie kompleksowej strategii marketingu i komunikacji w TVN.

Tomasz Marszałł posiada blisko czternastoletnie doświadczenie zdobyte w sektorze bankowym i finansowym. Do TVN, wiodącej grupy medialnej w Polsce, przechodzi z banku PKO Bank Polski, gdzie przez 5 lat zajmował stanowisko Chief Marketing Officera i był odpowiedzialny m.in. za komunikację produktową, komunikację marki, CSR, sponsoring i badania rynku. W tym czasie przeprowadził akcję rewitalizacji marki PKO Bank Polski, a jego wysiłki i dokonania zyskały w branży szerokie uznanie, co przyczyniło się do przyznania mu wielu nagród i wyróżnień, m.in. 8 EFFIE Awards, w tym EFFIE Grand Prix Long Term Marketing Excellence, Top 50 European CMO by The Internationalist, Grand Prix i tytułu "Dyrektora Marketingu 2011 roku" oraz tytułu „Człowieka marketingu i sprzedaży 2014 roku" w konkursie magazynu „Brief".

Przed pracą w banku PKO Bank Polski, w latach 2009 - 2010 zarządzał ofertą produktową Allianz Banku. Wcześniej odpowiadał za działania marketingowe w Grupie UniCredit (Xelion. Doradcy Finansowi /2004-2008/ i Bank Pekao SA /2002-2004/) oraz poza sektorem bankowym, tj. w Grupie Vistula, gdzie w 2008 roku objął stanowisko CMO.

Tomasz Marszałł ukończył studia na Wydziale Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN SA, powiedział: „Bardzo się cieszę z nominacji Tomasza Marszałła na stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu i Komunikacji.

To pasjonujący czas dla naszej firmy, a kreatywność i rozległa praktyka Tomasza w dziedzinie marketingu, jak również imponujące dokonania i ogromne doświadczenie w zarządzaniu strategicznym stanowią zapowiedź wzmocnienia naszych działań komunikacyjnych oraz ugruntowania silnej pozycji marki TVN w sektorze mediów.

Jednocześnie chciałbym podziękować byłym szefom marketingu, Waldemarowi Ostrowskiemu i Markowi Szafarzowi za kilkanaście lat pracy na rzecz TVN oraz cenny i znaczący wkład w sukces firmy. Doceniam ich długoletnie wsparcie i wysiłki na rzecz budowy i promocji TVN, najsilniejszej marki telewizyjnej w Polsce".

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66