Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Spektakularny wynik TVN24

Data publikacji: 15 października 2012 Data aktualizacji: 15 października 2012 RSS
TVN24 jako jedyna stacja w Polsce pokazywała na żywo niezwykły wyczyn Felixa Baumgartnera. Transmitując jego skok z „krawędzi kosmosu” TVN24 przyciągnęła najwięcej widzów spośród wszystkich kanałów w Polsce, pokonując m.in. nadawane w tym czasie Wiadomości w TVP.

14 października 2012 r., w kulminacyjnej fazie transmisji skoku Felixa Baumgartnera (19:19 – 20:16), kanał TVN24 zanotował rekordowy wynik, osiągając 25,5% udziału w rynku w komercyjnej grupie docelowej (16-49) oraz 22% ogólnego udziału w rynku (4+).
Jest to najlepszy wynik spośród wszystkich kanałów telewizyjnych w Polsce!
W tym czasie TVN odnotował odpowiednio 14,6% oraz 13,4% udziału w rynku, TVP1 – 11,6% i 16,3%, Polsat – 11,1% i 10,9% a TVP2 – 5,3% i 8,0%.


Udziały w rynku stacji telewizyjnych w Polsce w godzinach 19:19 – 20:16

Grupa 4+

Grupa 16-49

TVN24

22,0%

25,5%

TVN

13,4%

14,6%

TVP1

16,3%

11,8%

TVP2

8,0%

5,3%

Polsat

10,9%

11,1%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Liczba widzów stacji telewizyjnych w Polsce w godzinach 19:19 – 20:16

Grupa 4+

Grupa 16-49

TVN24

3 705 367

1 820 976

TVN

2 256 798

1 039 583

TVP1

2 742 163

839 975

TVP2

1 341 442

380 062

Polsat

1 834 034

791 205

Źródło: Nielsen Audience Measurement


Podczas transmisji skoku Felixa Baumgartnera, TVN24 był bezkonkurencyjny wśród wszystkich kanałów w Polsce. Jego udział w rynku był ponad dziesięciokrotnie wyższy niż głównych konkurentów.

Udziały w rynku kanałów informacyjnych w godzinach 19:19 – 20:16

Grupa 4+

Grupa 16-49

TVN24

22,0%

25,5%

TVP Info

2,3%

1,3%

Polsat News

1,5%

1,1%

Źródło: Nielsen Audience Measurement



W ujęciu całodobowym, kanał TVN24 zajął pozycję 5., odnotowując 6,4% ogólnego udziału w rynku oraz 6,1% w komercyjnej grupie docelowej (16-49).

Całodobowe udziały w rynku

Grupa 4+

Grupa 16-49

TVN

14,5%

18,2%

TVP1

12,3%

7,7%

TVP2

12,2%

9,0%

Polsat

11,4%

13,2%

TVN24

6,4%

6,1%

TVN7

3,6%

4,6%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66