Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Spektakularne otwarcie sezonu TVN

Data publikacji: 10 września 2012 Data aktualizacji: 26 września 2012 RSS
1 września TVN wystartował z jesienną ramówką, która już w pierwszym tygodniu emisji podbiła serca polskiej publiczności. W dniach 1-7 września 2012 r. TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce.

W niedzielę 2 września 2012 r. zaprezentowaliśmy nowy program MasterChef. Pierwszy odcinek przyciągnął 2,9 mln widzów, odnotowując 22,8% udziału w rynku w komercyjnej grupie docelowej (16-49) oraz 18,6% w grupie 4+. Program ten odnotował najlepszy wynik w swoim paśmie pokonując m.in. produkcję Polsatu „Must be the music”.

W poniedziałek, 3 września zadebiutował nowy serial obyczajowy Lekarze, który został bardzo dobrze przyjęty przez polską publiczność, przyciągając przed telewizory 3 mln widzów i odnotowując udział w rynku na poziomie 24,3% w komercyjnej grupie docelowej (16-49) oraz 23,5% w grupie 4+.

W sobotę z powodzeniem wystartowała piąta seria naszego programu rozrywkowego Mam Talent!. Pierwsza emisja przyciągnęła przed telewizory 3,3 mln widzów, odnotowując udział w rynku na poziomie 31,2% w komercyjnej grupie docelowej (16-49) oraz 25,9% w grupie 4+.

Również nasz główny serwis informacyjny Fakty pozostaje niepokonany. W dniach 1-7 września, przyciągnął do 3,9 milionów widzów ze średnim udziałem w rynku na poziomie 29,2%, wyprzedzając swojego głównego konkurenta Wiadomości (28,3%).

Doskonałe wyniki odnotował również program Kuchenne rewolucje, który gromadząc przed odbiornikami telewizyjnymi prawie 2,6 miliona widzów był liderem w swoim paśmie. Średni udział w rynku w komercyjnej grupie docelowej (16-49) wyniósł 24,2%, a w grupie 4+ - 19,8%.

Nasze pozostałe programy także odnotowały bardzo dobre wyniki. Program Perfekcyjna pani domu przyciągnął prawie 1,3 miliona widzów z udziałem w rynku w komercyjnej grupie docelowej na poziomie 19,3%, serial obyczajowy Na Wspólnej oglądało do 2 milionów widzów (udział w rynku na poziomie 19%), serial Prawo Agaty do 2,3 miliona widzów (18,9% udziału w rynku), serial Julia do 1,5 miliona widzów (14,6% udziału w rynku) oraz program Kuba Wojewódzki 1,5 miliony widzów (22% udziału w rynku).

Ogromną popularnością cieszą się również nasze pozycje programowe na platformie tvn player.
W dniach 1-7 września ponad 900 tys. unikalnych użytkowników dokonało 4,2 mln wyświetleń programów i seriali Grupy TVN. Największą popularnością cieszył się serial Julia, który odnotował 1,3 mln wyświetleń odcinków.

W pierwszym tygodniu (1 - 7 września) kanał TVN potwierdził pozycję lidera rynku, wyprzedzając swoich rywali we wszystkich najważniejszych grupach.

W dniach 1-7 września 2012 r. kanał TVN był zdecydowanym liderem rynku w swojej grupie docelowej – widowni najbardziej wymagającej i atrakcyjnej dla reklamodawców. Odnotowując 22,01% udziału w rynku w peak time i 19,27% w ujęciu całodobowym, TVN zdeklasował swoich rywali.

Udział w grupie docelowej TVN (16-49, miasta 100.000 +)

1 – 7 września 2012 r.

Całodobowo Peak Time (18:00-23:00)
TVN
19,27% 22,01%
Polsat 12,71% 13,99%
TVP1 9,21% 11,61%
TVP2 9,16% 10,49%

Źródło: AGB Nielsen Media Research


W pierwszym tygodniu września 2012 r., również w komercyjnej grupie docelowej TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym zarówno w peak time, jak i w ujęciu całodobowym.

Udział w komercyjnej grupie docelowej (16-49):

 

1 – 7 września 2012 r.

Całodobowo Peak Time (18:00-23:00)
TVN 15,95%
18,51%
Polsat 15,53%
16,67%
TVP1 10,42% 12,63%
TVP2 11,00%
13,03%

Źródło: AGB Nielsen Media Research


W pierwszym tygodniu września 2012 r., kanał TVN odnotował 17,39% ogólnego udziału w rynku w peak time i 14,52% w ujęciu całodobowym. Pomimo znacznie mniejszego, w porównaniu do głównych konkurentów, zasięgu technicznego (93,6% gospodarstw domowych w Polsce) TVN pozostał najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym.

Ogólny udział w rynku:

1 – 7 września 2012 r.

Całodobowo Peak Time (18:00-23:00)
TVN 14,52% 17,39%
Polsat 13,61% 14,53%
TVP1 14,51%
16,37%
TVP2 12,46% 14,93%


Źródło: AGB Nielsen Media Research

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66