Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Rekordowy rok TTV

Data publikacji: 8 stycznia 2019 Data aktualizacji: 8 stycznia 2019 RSS
Rekordowa passa telewizji TTV trwa. W mijającym roku stacja zanotowała duży wzrost oglądalności w grupie 4+ i 16 – 49, a w środę 2 stycznia 2019 zanotowała najwyższy dzienny wynik w historii w grupie komercyjnej.

Oglądalność TTV w 2018 r. wzrosła  zarówno w grupie wszystkich widzów 4+ (z 1,78% do 2,14%, wzrost o 20,2%) jak i w kluczowej grupie docelowej 16-49 (z 2,27% do 2,93%, wzrost o 29,1%).

 

Najbardziej popularnym programem w 2018roku w telewizji TTV był „Gogglebox. Przed telewizorem”. Odcinek z 12 grudnia przyciągnął ponad pół miliona widzów w grupie komercyjnej, a jego udział wyniósł 11,84%. Z kolei w grupie 4+ odcinek ten zgromadził ponad 800 000 widownię i udział na poziomie 7,54%.

 

W gronie innych najchętniej oglądanych programów znalazły się również: „Królowe życia”, „Uwaga”, „Express”, „Damy i wieśniaczki”, „Orzeł czy reszka”, „Dżentelmeni i wieśniacy”, „Made in Maroko”.

 

W 2019 roku telewizja TTV nie zwalnia tempa. Pierwszy tydzień stycznia przyniósł wzrost oglądalności w porównaniu z analogicznym okresem rok temu. Udział w grupie komercyjnej wyniósł 3,55% (zmiana o 16,1%, do 3,06% z 2018), a w grupie 4+: 2,31% (zmiana o 5,96%, do 2,18% z 2018).

 

Nowy rok stacja zaczęła również od rekordu oglądalności. W środę 2 stycznia 2019, równo siedem lat po rozpoczęciu nadawania, TTV zbliżyła się do granicy 5% udziałów w grupie komercyjnej 16-49 z najwyższym wynikiem w historii stacji - 4,88% SHR.

„Trudno nie wejść z optymizmem w nowy rok wobec kolejnych rekordowych wyników, zwłaszcza, że już od lutego szykujemy dla widzów kilka interesujących nowości. A zakładam, że jedna z nich szczególnie ucieszy fanów programu „Gogglebox.”- powiedziała Lidia Kazen dyrektor programowa TTV.

Pozostałe informacje

Marcin Barcz szefem nowo utworzonego Pionu Komunikacji Korporacyjnej w TVN i Discovery Polska

19.02.2019  |
W dniu 18 lutego br. do zespołu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz. Jako Członek Zarządu będzie odpowiadał za Pion Komunikacji Korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach TVN i Discovery Polska. więcej

Kanały TVN i Discovery Polska dostępne online dla widzów w Wielkiej Brytanii

05.02.2019  |
Na początku lutego player.pl, największy polski serwis OTT, należący do TVN i Discovery Polska, uruchomił pakiet „International”. Umożliwia on widzom w Wielkiej Brytanii legalny dostęp do najlepszych programów nadawcy, dzięki dostępowi do kanałów: ITVN, ITVN Extra oraz TVN24. więcej

TVN i Discovery Polska po raz kolejny liderem rynku

01.02.2019  |
Grupa TVN i Discovery Polska po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera polskiego rynku telewizyjnego, wygrywając z konkurencją w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. więcej
12345 ...65 Następne
Przejdź do:/65