Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

REKORDOWY PAŹDZIERNIK TVN

Data publikacji: 2 listopada 2016 Data aktualizacji: 14 listopada 2016 RSS
TVN w październiku 2016 roku był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym we wszystkich najważniejszych grupach docelowych. W grupie komercyjnej 16-49, udział stacji wzrósł aż o 7,7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Październik przyniósł też rekordowe wyniki dla TVN Turbo i TVN Fabuła.

TVN był liderem rynku w najważniejszej dla reklamodawców komercyjnej grupie docelowej 16-49, zarówno w godzinach wieczornych 18:00-23:00 (16,2%), jak i przez cały dzień (14,2%). Stacja była też najchętniej oglądanym kanałem w grupie ogólnej 4+ w godzinach wieczornych, osiągając 13,4% udziału w rynku w godz.18:00-23:00. Ponadto, TVN utrzymał pozycje lidera w komercyjnej grupie widzów 16-49 z dużych miast oraz wśród wielkomiejskiej widowni 16-49 z wysokimi dochodami, osiągając odpowiednio całodobowy udział na poziomie 17,9% i 17,6%.

 

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w październiku 2016 r.

 



Grupa 4+

16-49

16-49,

m> 100 tys.

16-49, m>100 tys., wysoki dochód

02:00 - 25:59

 

 

TVP1

10,46%

6,58%

5,59%

6,83%

TVP2

8,34%

7,26%

6,51%

6,95%

Polsat

12,35%

13,97%

11,98%

9,52%

TVN

11,30%

14,23%

17,88%

17,64%

18:00 - 23:00

 

 

TVP1

12,94%

8,63%

6,87%

7,96%

TVP2

11,63%

9,69%

8,41%

9,33%

Polsat

13,22%

15,28%

13,42%

11,70%

TVN

13,43%

16,21%

20,82%

20,05%

19:00 - 23:00

 

 

TVP1

13,11%

9,05%

7,12%

8,40%

TVP2

11,98%

10,31%

8,87%

9,65%

Polsat

12,86%

14,69%

13,14%

11,70%

TVN

13,37%

16,25%

21,26%

21,23%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

W porównaniu z rokiem ubiegłym stacja TVN zwiększyła swój udział w rynku o 7,7% w grupie komercyjnej 16-49. Również cała grupa odnotowała znaczny wzrost w udziałach w rynku - o 6,1% w grupie ogólnej 4+, oraz o 7,3% w grupie 16-49, co sprawia, że TVN jest najszybciej rosnącą grupą medialną w Polsce. Październik był też rekordowym miesiącem dla TVN Turbo i TVN Fabuły, gdyż po raz pierwszy w historii kanały te osiągnęły odpowiednio 0,92% i 0,48% udziału w grupie 16-49.

 

Wzrost udziałów TVN i Grupy TVN w rynku w ujęciu całodobowym w październiku 2016 r.


Grupa 4+

16-49


2015

2016

zmiana

2015

2016

zmiana

Kanał TVN – antena główna

11,15%

11,30%

+1,3%

13,21%

14,23%

+7,7%

 

Grupa TVN

20,76%

22,03%

+6,1%

23,06%

24,74%

+7,3%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Za świetnymi wynikami stacji TVN stoją jesienne propozycje programowe. Mam Talent jest nadal najpopularniejszym programem rozrywkowym TVN, średnio ogląda go ponad 3,2 mln widzów. Jest też liderem w swoim paśmie nadawania. Programy kulinarne również cieszą się ogromną popularnością. MasterChefa regularnie ogląda 2,5 mln osób (19,2% udziału w rynku w grupie 16-49), a średnia widownia Kuchennych rewolucji sięga ponad 2,2 mln osób (22,1% udziału w grupie 16-49).

TVN’owskie propozycje serialowe również mają się świetnie. Na Wspólnej regularnie przyciąga przed telewizory ponad 2,2 mln Polaków, a maksymalny udział programu w grupie 16-49 sięgnął 17,1%. Najpopularniejszy odcinek Drugiej Szansy w październiku oglądało ponad 1,9 milionów widzów, co dało serialowi udział na poziomie 16,1% w grupie 16-49.

Najpopularniejszą jesienną nowością programową jest Azja Express, którą średnio ogląda ponad 1,5 mln widzów, a średni udział programu w widowni komercyjnej 16-49 wynosi 18,4%. Ślub od pierwszego wejrzenia ogląda regularnie ponad 1,4 mln widzów, czyli 19,2% widowni komercyjnej (16‑49). Większość nowości TVN to najchętniej oglądane programy w swoich pasmach nadawania.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66