Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Premium TV rozpoczyna współpracę z Discovery Networks

Data publikacji: 12 listopada 2013 Data aktualizacji: 12 listopada 2013 RSS
TVN Media nawiązała współpracę w ramach Premium TV z Discovery Networks w obszarze sprzedaży i planowania czasu antenowego na kanałach Discovery Networks dostępnych w Polsce. Począwszy od 1 stycznia 2014 roku Premium TV będzie zarządzać sprzedażą czasu antenowego dla następujących kanałów z portfolio Discovery Networks: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Działaniami z zakresu brand partnership będzie nadal zarządzał dedykowany zespół wewnątrz Discovery Networks, oferując klientom reklamowym najlepsze z możliwych zintegrowane rozwiązania reklamowe, sponsoringu oraz brandowanego contentu.
- Bardzo się cieszę z decyzji Discovery Networks o podjęciu współpracy z Premium TV. Jest to potwierdzenie doskonałej jakości usług, które Premium TV oferuje swoim partnerom. Jest to również docenienie naszego strategicznego spojrzenia na polski rynek telewizyjny, na którym w ostatnich latach zachodzą bardzo dynamiczne zmiany - powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN Media.
Dorota Żurkowska, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA komentując decyzję powiedziała: - Discovery Networks pozostaje liderem na rynku telewizji dokumentalnej od czasu swojego wejścia na polski rynek 17 lat temu, gdyż nieustannie inwestujemy w nasze marki oraz kontent. Dzięki współpracy z Premium TV, którego pozycja na rynku jest znacząca, jestem przekonana, że zapewnimy naszym klientom najlepsze rozwiązania dla ich marek i produktów.
- Kanały należące do Discovery Networks Polska są jednymi z najlepszych kanałów na rynku polskim zarówno pod względem atrakcyjności dla widza jak i dla reklamodawcy. Dołączenie do oferty Premium TV portfolio stacji Discovery Networks dodatkowo umocni nasze produkty demograficzne. Dzięki temu nasi klienci i domy mediowe będą mogli lepiej zaplanować komunikację do atrakcyjnych grup miejskich, kobiecych i męskich - powiedział Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV.
Stacje telewizyjne należące do Discovery Networks w okresie styczeń – październik 2013 r. osiągnęły udział w rynku na poziomie 2,92 % w komercyjnej grupie (16-49) utrzymując pozycję lidera na rynku telewizji dokumentalnej.
Premium TV jest liderem rynku brokerów reklamy telewizyjnej w Polsce. Jego udział w październiku br. wynosił 19,6% w grupie A1649 (dane: Nielsen Audience Measurement). Oferuje reklamodawcom komunikację w 32 kanałach tematycznych i nowych ogólnopolskich. Reprezentuje reklamowo takich wydawców jak TVN, Telewizja Puls, 4Fun Media, Viacom International Media Networks, Canal+ Cyfrowy, The Walt Disney Company. Wraz z kanałami Discovery Networks portfolio Premium TV powiększy się do 39 stacji.
Premium TV jest częścią TVN Media.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66