Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Player rozwija bibliotekę materiałów w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR)

Data publikacji: 14 listopada 2018 Data aktualizacji: 14 listopada 2018 RSS
Fani treści wideo w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą już korzystać z biblioteki materiałów w tej jakości w player. Składają się na nią produkcje Discovery, produkcje własne TVN (m.in. pierwszy serial w technologii VR „Para nie do pary”) oraz materiały dodatkowe i relacje z wydarzeń, a także treści od partnerów zewnętrznych.

Redakcje popularnych programów TVN i Discovery Polska przygotowały wyjątkowe VR-owe wersje swoich produkcji – w player będzie można zobaczyć wybrane odcinki m.in. „Kobiety na krańcu świata”, programów „36,6” oraz „Mediterranean Life”, kulisy produkcji serialu „Pod powierzchnią”, a także relacje z wydarzeń: koncertu „Sopot Top of the Top”, konferencji prezentującej jesienną ofertę programową TVN czy z Wielkiego Meczu TVN vs. WOŚP. Całą kolekcję można znaleźć tutaj: https://player.pl/kolekcje/swiat-w-360,1025332.

Discovery rozwija swoją ofertę VR od kilku lat - dzięki najnowszej technologii widzowie mogą wzbić się w przestworza aż do stratosfery, wyjść na spacer w kosmosie, zbliżyć się do tygrysów, lwów i słoni na odległość, o której nigdy nie marzyli, a także zwiedzić miejsca, które zawsze chcieli zobaczyć. W bibliotece wideo VR Discovery znajdą się materiały, m.in. podróżnicze, przyrodnicze, lifestyle’owe czy naukowe, na przykład: odcinki z serii „Prawda czy fałsz – pogromcy mitów”, „Gorączka złota” czy „Najniebezpieczniejszy zawód świata”.

W przyszłości player będzie rozwijać platformę o treści VR od partnerów zewnętrznych oraz o materiały własnej produkcji.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66