Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Player numerem jeden wśród serwisów OTT w Polsce

Data publikacji: 11 października 2018 Data aktualizacji: 11 października 2018 RSS
Player jest liderem polskiego rynku serwisów OTT zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i średniego czasu spędzonego na platformie – wynika z wrześniowego badania Gemius/PBI. Player to także najchętniej używana aplikacja mobilna w kraju.

W wrześniu br. serwis miał aż 4,4 mln realnych użytkowników w ujęciu łącznym dla trzech platform – strony player.pl, witryny vod.pl/playerpl-promocja oraz aplikacji mobilnej player. Dzięki temu zajął pierwsze miejsce wśród legalnych serwisów OTT w Polsce (grupa „Wszyscy internauci”).

Player to lider wśród legalnych serwisów OTT, zarówno pod względem liczby realnych użytkowników, jak i średniego czasu spędzanego przez użytkowników na stronie: we wrześniu br. stronę player.pl (z uwzględnieniem witryny vod.pl/playerpl) odwiedziło ponad 3,8 miliona realnych użytkowników, a średni czas spędzony przez użytkowników na stronie player.pl (bez witryny vod.pl/playerpl) wyniósł 4 godziny 23 minuty i 56 sekund. To oznacza, że player jest także najbardziej angażującym serwisem OTT w Polsce.

We wrześniu br. aplikacja mobilna player zgromadziła również największą liczbę realnych użytkowników – blisko 1 mln.

Millenialsi również najchętniej wybierają serwis player – we  wrześniu br. stronę www odwiedziło ponad 1,7 miliona realnych użytkowników w wieku 15-34 lata, spędzając na witrynie średnio ponad 5 godzin.

- Player jest już dojrzałym serwisem OTT oferującym wszystkie gatunki telewizyjne i filmowe. To najbogatsza oferta na rynku, jednak to produkcje TVN zapewniają mu pozycję lidera – mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za segment Digital.

Dane Gemius/PBI potwierdzają, że użytkownicy polskiego internetu coraz chętniej wybierają legalne serwisy OTT, a największą popularnością cieszą się platformy związane z nadawcami telewizyjnymi.

Pozostałe informacje

TVN i Discovery Polska liderami oglądalności na polskim rynku

04.12.2018  |
Grupa TVN i Discovery Polska utrzymała pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym w całym sezonie jesiennym (wrzesień-listopad). Antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych zarówno w ujęciu sezonowym, jak i w listopadzie. więcej

Stanowisko TVN

24.11.2018  |

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

19.11.2018  |
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. więcej
12345 ...63 Następne
Przejdź do:/63