Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Player na telewizorach LG

Data publikacji: 9 kwietnia 2018 Data aktualizacji: 9 kwietnia 2018 RSS
Player, najbardziej angażujący serwis VOD w Polsce, jest już dostępny na telewizorach LG. Tym samym, posiadacze wszystkich najbardziej popularnych urządzeń smart tv mogą korzystać z bezpłatnej i płatnej oferty player.

Player poszerza swój zasięg o kolejne platformy. Większość użytkowników telewizorów smart w Polsce, może już korzystać z nowej aplikacji i pełnej oferty player. W serwisie znajduje się ponad 25 tysięcy tytułów dostępnych bez żadnych opłat, w tym najnowszych produkcji znanych z anten TVN, TTV czy MTV.

LG zajmuje sporą część rynku. Stopniowo zastępujemy stare aplikacje player, nowymi z lepszym interfejsem i pełną ofertą programową. Oczywiście naszym celem jest dostępność playera na wszystkich popularnych platformach” – Maciej Maciejowski, Dyrektor Pionu Dystrybucji Treści i Rozwoju Biznesu/Członek Zarządu TVN S.A.

Mam nadzieję, że aplikacja player dostępna na telewizorach smart ułatwi wybór szukającym dostępu do tej najlepszej na rynku oferty. Dzięki player użytkownicy mogą oglądać swoje ulubione programy w dowolnie wybranym przez siebie momencie. Będziemy dalej rozwijać ofertę player.pl” dodaje Maciej Gozdowski, Managing Director, player.pl.

Na telewizorach smart dostępna jest także płatna oferta player+, składająca się z bogatej biblioteki VOD od takich dostawców jak Disney, HBO czy Canal+, wypożyczalni filmów prosto z kina oraz ponad 40 najczęściej wybieranych przez widzów kanałów na żywo, należących do takich nadawców jak TVN, Discovery, Canal+, HBO, Disney, BBC, AMC, FOX, VIACOM, AXN Eurosport czy Eleven Sports.

Player dostępny jest także w wersji on-line i na urządzeniach mobilnych. TVN planuje dalsze poszerzanie dystrybucji o kolejne platformy i aplikacje oraz rozwój oferty kontentowej.

Pozostałe informacje

TVN i Discovery Polska liderami oglądalności na polskim rynku

04.12.2018  |
Grupa TVN i Discovery Polska utrzymała pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym w całym sezonie jesiennym (wrzesień-listopad). Antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych zarówno w ujęciu sezonowym, jak i w listopadzie. więcej

Stanowisko TVN

24.11.2018  |

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

19.11.2018  |
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. więcej
12345 ...63 Następne
Przejdź do:/63