Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Pierwsza rocznica powstania projektu TV♥

Data publikacji: 21 listopada 2017 Data aktualizacji: 21 listopada 2017 RSS
21 listopada, w Światowy Dzień Telewizji, swą pierwszą rocznicę powstania świętuje tv♥. Projekt autorstwa TVN Media zyskał liczne grono zaangażowanych użytkowników i status opiniotwórczego źródła eksperckiej wiedzy na temat roli telewizji w obecnym ekosystemie mediów.

W ramach projektu tv♥, 21 listopada 2016 roku została powołana platforma tv.tvnmedia.pl, która stanowi źródło cennych informacji i inspiracji dla przedstawicieli branży mediowej
w Polsce. Od momentu uruchomienia portalu średnia miesięczna liczba jego użytkowników  wynosi ok. 1 000 osób, co stanowi znaczną część przedstawicieli rynku medialnego w kraju. Zgromadzony na niej zbiór ponad 250 materiałów dotyczy m.in. efektywności inwestycji, dostarcza wiedzy o trendach światowego marketingu oraz informacji o konkretnych grupach docelowych.

Publikacje dostępne na platformie tv.tvnmedia.pl są przygotowywane przez dział strategii
i badań produktu reklamowego TVN Media w oparciu o wyniki międzynarodowych raportów oraz własnych badań realizowanych we współpracy z jednostkami badawczymi
w Polsce.

W najnowszej analizie (https://tv.tvnmedia.pl/sila-tv-kluczowe-cechy-tv-jako-medium-reklamowego/) przedstawione zostały wyniki opracowania stworzonego przez organizację  The Global TV Group skupiającą najważniejsze podmioty w branży telewizyjnej. Wyniki, dostępne na tv.tvnmedia.pl, dotyczą polskiego rynku TV i jednoznacznie świadczą
o niesłabnącej pozycji tego medium.

Uruchomiony przez TVN Media, we współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, cykl #opiniejuroraeffie jest kolejnym popularnym w branży źródłem danych i inspiracji: (https://tv.tvnmedia.pl/szukaj/?q=%23opiniejuroraeffie).

TVN Media i SAR planują kontynuować współpracę i realizować kolejne, zbliżone projekty. 
W fazie przygotowań jest m.in. cykl #imaginationday, w ramach którego na platformie tv.tvnmedia.pl zostaną podsumowane międzynarodowe wystąpienia z tegorocznego seminarium Imagination Day.

Warto wspomnieć, że projekt tv♥ to nie tylko portal tv.tvnmedia.pl, ale również konferencja tv day poświęcona roli telewizji w erze ewolucji rynku mediów. Pierwsza edycja odbyła się na początku 2016 roku. Wzięło w niej udział prawie 1 000 przedstawicieli rynku mediowego
w Polsce. Podobne wydarzenie z udziałem międzynarodowych prelegentów jest planowane na początku 2018 roku. Szczegóły projektu tv♥ można śledzić na bieżąco na platformie tv.tvnmedia.pl oraz na profilach Facebook i Instagram @tvnmedia.pl.

Pozostałe informacje

TVN i Discovery Polska liderami oglądalności na polskim rynku

04.12.2018  |
Grupa TVN i Discovery Polska utrzymała pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym w całym sezonie jesiennym (wrzesień-listopad). Antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych zarówno w ujęciu sezonowym, jak i w listopadzie. więcej

Stanowisko TVN

24.11.2018  |

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

19.11.2018  |
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. więcej
12345 ...63 Następne
Przejdź do:/63