Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

OD STYCZNIA 2017 ROKU TVN POSZERZA OFERTĘ

Data publikacji: 25 października 2016 Data aktualizacji: 8 listopada 2016 RSS
HGTV – Home & Garden TV, Food Network, Travel Channel to marki Scripps Networks Interactive, które od nowego roku wzbogacą ofertę Grupy TVN. HGTV to najpopularniejsza stacja lifestyle’owa w USA. Polacy dzięki transformacji TVN Meteo Active zobaczą ją jako pierwsi w Europie. Pozostałe kanały będą od styczna zarządzane przez TVN.

HGTV – Home & Garden TV wprowadzi polskich widzów w świat ciekawych i oryginalnych wnętrz, pięknych ogrodów, gruntownych remontów, metamorfoz domów oraz porad ekspertów. HGTV będzie emitować znane międzynarodowe formaty, takie jak: „House Hunters” poświęcony handlu nieruchomościami, „Fixer Upper”, gdzie para prowadzących przekształca ruderę w piękny dom przy niewielkich kosztach czy „Flip or Flop”, w którym małżeństwo kupuje i remontuje zniszczone domy, oraz polskie produkcje pełne dobrej zabawy, pozytywnych emocji i ciekawych ludzi. Na ekranie pojawią się znani i lubiani czyli Maja Popielarska oraz Dorota Szelągowska, ale także nowe twarze jak Katarzyna Kuźma czy Anglik mieszkający w Warszawie - Jimie Ogden.

Food Network (do stycznia 2017 nadawany pod nazwą Polsat Food) skierowany jest do osób, dla których gotowanie jest pasją, szukających programów, gdzie wykwintna kuchnia gra pierwszoplanową rolę, a w tle buzują emocje. Rywalizacja, konkursy, smakowite podróże, porady kulinarne to tylko część oferty kanału. Na antenie Food Network nadal pozostaną popularne show „Ewa Gotuje” oraz „Gotowanie z Okrasą.”

Natomiast Travel Channel to kanał skierowany do podróżników, miłośników przygód i dalekich wypraw. Widzowie wraz z prowadzącym przemierzą cały świat w poszukiwaniu niezwykłych miejsc, wyruszą na zapierające dech w piersiach ekspedycje za ukrytym skarbem, czy odwiedzą ludzi mieszkających w ekstremalnych warunkach np. na Alasce.

„Dzięki HGTV, Food Network i Travel Channel Grupa TVN wzmocni swoje portfolio o trzy wyjątkowe kanały lifestyle’owe, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Kanały te już teraz odnoszą sukcesy na całym świecie. HGTV – Home & Garden jest obecnie najpopularniejszym kanałem lifestyle’owym w USA. Food Network jest dostępny w 95 milionach amerykańskich gospodarstw domowych oraz w 150 krajach w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji-Pacyfiku. Travel Channel jest najbardziej popularną marką telewizyjną wśród osób, które uwielbiają podróżować i poznawać świat. Kanały te doskonale uzupełnią bogate portfolio TVN ” – mówi Maciej Maciejowski, Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Nowych Mediów, TVN S.A.

Grupa TVN będzie odpowiedzialna za nadawanie HGTV – Home & Garden, Food Network oraz Travel Channel na polskim rynku. TVN Media zajmie się także kompleksową obsługą marketingową tych kanałów. Ponadto HGTV oraz Travel Channel znajdą się w ofercie Premium TV.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66