Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Nowy kanał dziecięcy Nicktoons od 15 lutego w sprzedaży Premium TV

Data publikacji: 24 stycznia 2018 Data aktualizacji: 24 stycznia 2018 RSS
Od 15 lutego 2018 roku Nicktoons, najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska, znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media.

Nicktoons rozpocznie nadawanie 15 lutego br. Od pierwszego dnia na antenie znajdzie się w ofercie Premium TV. Czas reklamowy stacji będzie dostępny w sprzedaży pakietowej od połowy lutego oraz w sprzedaży cennikowej od początku marca. Jego zakup będzie możliwy w ramach produktu Dziecko Premium.

Nicktoons to 24-godzinny kanał dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat, na którym emitowane będą wyłącznie najpopularniejsze i najzabawniejsze seriale animowane o przygodach ulubionych bohaterów Nickelodeon. Wszystko to w jakości HD. W ramówce Nicktoons nie zabraknie szalonych nowości – historii legendarnych wojowniczek „Mysticons”, perypetii energicznej bestii z serialu „Bunsen, ty bestio!” czy przygód szalonych postaci z animacji „Witajcie w Wayne”. Nicktoons jest obecnie dostępny na 24 rynkach na całym świecie, mi.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Japonii i Turcji.

Premium TV jest częścią Biura Reklamy TVN Media. Oferta Premium TV obejmuje 64 kanały telewizyjne, których udział w oglądalności w 2017 r. wyniósł 26% w grupie A16-49 (dane: I-XII’17; Nielsen Audience Measurement).

Pozostałe informacje

TVN i Discovery Polska liderami oglądalności na polskim rynku

04.12.2018  |
Grupa TVN i Discovery Polska utrzymała pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym w całym sezonie jesiennym (wrzesień-listopad). Antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych zarówno w ujęciu sezonowym, jak i w listopadzie. więcej

Stanowisko TVN

24.11.2018  |

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

19.11.2018  |
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. więcej
12345 ...63 Następne
Przejdź do:/63