Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

nc+ lider płatnej telewizji premium w Polsce

Data publikacji: 30 listopada 2012 Data aktualizacji: 30 listopada 2012 RSS
GRUPA CANAL+ i GRUPA TVN ogłaszają sfinalizowanie umów o strategicznym partnerstwie i przystępują do połączenia swoich platform płatnej telewizji, n i CYFRY+, tworząc tym samym nc+, wiodącego operatora płatnej telewizji premium w Polsce.

Utworzenie nc+ stanowi ostatni krok w realizacji strategii konsolidacji rynku płatnej telewizji, co umożliwi Grupie TVN osiągniecie istotnych synergii, poprzez wzrost przychodów i optymalizację kosztów, zabezpieczając zarazem dystrybucję własnych treści.

Z dniem 1 grudnia 2012 r., Pan Julien Verley, dotychczasowy Wiceprezes ds. Strategii i Finansów Grupy CANAL+ we Francji, dołączy do Grupy TVN, która nominowała go na stanowisko Prezesa nc+.

„Połączenie n i CYFRY+ tworzy istotną wartość dla naszych akcjonariuszy i pozwala Grupie TVN odnieść korzyści ze strategicznej współpracy z Grupą CANAL+, zabezpieczając jednocześnie dystrybucję treści TVN na wiodącej platformie płatnej telewizji premium nc+. Bardzo się cieszę, że Julien Verley dołączył do Grupy TVN i zgodził się objąć stanowisko Prezesa nc+. Jego głęboka znajomość branży i doświadczenie na polskim rynku płatnej telewizji, przy wsparciu zespołu menedżerów najwyższej klasy, gwarantuje płynne przeprowadzenie połączenia obu firm.” – powiedział Markus Tellenbach, Prezes Grupy TVN.

„Fuzja n i CYFRY+ oznacza powstanie wiodącej platformy na bardzo konkurencyjnym rynku płatnej telewizji. Dzięki wyjątkowej, ekskluzywnej ofercie programowej, najnowocześniejszej technologii oraz doświadczonemu zespołowi, nowa platforma nc+ będzie bardzo atrakcyjna dla wielu gospodarstw domowych w Polsce. Korzystając ze wsparcia dwóch wiodących spółek telewizyjnych, Grupy CANAL+ oraz Grupy TVN, nc+ zapewni sobie wszystkie niezbędne środki do rozwoju a klientom dostarczy najlepsze na rynku doświadczenia w kontakcie z tym wyjątkowym produktem.” – powiedział Julien Verley, Prezes nc+.

Zgodnie z warunkami umów o strategicznym partnerstwie Grupa TVN posiada 32% udziałów w nc+, Grupa Canal+ – 51%, zaś LGI Ventures (UPC) – 17% udziałów w nc+.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66