Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Najlepsze wyniki oglądalności w historii TVN Turbo

Data publikacji: 4 października 2018 Data aktualizacji: 4 października 2018 RSS
Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się wielkim sukcesem. We wrześniu 2018 stacja odnotowała najlepszy wynik w swojej piętnastoletniej historii! Oglądalność w grupie 4+ wzrosła o 12.07% w porównaniu do analogicznego okresu rok temu (z 0,58% do 0,65%). W grupie komercyjnej 16-49 kanał osiągnął wynik 1.18% udziału w rynku (wzrost o 13.46%).

Doskonale wyniki to zasługa cieszących się niesłabnącą popularnością autorskich programów stacji. Uznanie w oczach widzów znalazły zarówno nowości („Służby ratownicze”), jak i uwielbiane przez widzów kontynuacje serii: „Samochód marzeń kup i zrób”, „Absurdy Drogowe”, „Wojny Samochodowe”, „Megatransporty”, „Nowy Gadżet” czy „Pomoc drogowa”. Co więcej, dwa spośród powracających i najchętniej oglądanych tytułów - „Automaniak” (najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce, seria 21.) oraz „Wyburzacze” (seria 4.)zebrały przed telewizorami rekordową widownię osiągając wyniki na poziomie odpowiednio 6,33% i 5.82 SHR.

Tak znakomity start jesiennej ramówki dowodzi, że konsekwentnie realizowana polityka programowa TVN Turbo jest doceniania przez widzów, a wymyślane i realizowane przez nas formaty cieszą się ich nieustannym zainteresowaniem. Najwyższe wyniki oglądalności w historii „Automaniaka” oraz „Wyburzaczy” są tego najlepszym przykładem, dają nam niesamowitą satysfakcję i motywują do dalszej pracy – mówi Przemysław Kwiatkowski, Dyrektor Działu kanałów tematycznych factual TVN i Discovery Polska.

Silna pozycja TVN Turbo na rynku i zainteresowanie naszymi programami niezmiernie nas cieszą. Nie zdejmujemy jednak nogi z gazu i już 7 października zapraszamy widzów na kolejny nowy program -„Garaż Dudy” oraz na powracające serie: 14 października „Ratujemy klasyki”, 17 października „Będzie pan zadowolony” i 28 października „Złodzieje” – dodaje Agnieszka Hołowińska, Szefowa TVN Turbo.

Kontakt
Beata Bartosiewicz
Wyślij wiadomość

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66