Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Michał Winnicki Entertainment przedłuża kontrakt z Premium TV

Data publikacji: 20 grudnia 2017 Data aktualizacji: 20 grudnia 2017 RSS
Michał Winnicki Entertainment przedłuża współpracę z TVN Media Sp. z o.o. Zgodnie z porozumieniem biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, utrzymuje wyłączność na sprzedaż i planowanie czasu reklamowego kanałów należących do portfolio nadawcy.

W 2018 roku TVN Media będzie nadal reprezentować handlowo kanały TO!TV, Power TV, Adventure HD, NUTA.TV, TVR, Top Kids, których przedstawicielem jest Michał Winnicki.

Całkowity udział kanałów z portfolio Michał Winnicki Entertainment w rynku oglądalności to 0,24%.

Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 62 kanały telewizyjne, których udział w oglądalności w br. wyniósł 26% w grupie A16-49.

Dane: NAM, SHR%, A16-49, NAM, I-XI 2017, 6:00-25:59

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66