Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

MATERIAŁY TVN24.PL W SERWISIE MSN

Data publikacji: 8 września 2014 Data aktualizacji: 8 września 2014 RSS
TVN Media Sp. z o.o., największe biuro sprzedaży reklam w Polsce, ogłosiło, że podjęło współpracę z Microsoftem, światowym liderem branży IT, w obszarze udostępniania treści produkowanych przez tvn24.pl na nowatorskiej platformie informacyjno-rozrywkowej MSN.

Należący do TVN portal tvn24.pl, jeden z wiodących i najbardziej opiniotwórczych portali internetowych w Polsce, udostępniać będzie wiadomości polityczne, gospodarcze, sportowe, motoryzacyjne, lifestylowe, kulturalne i społeczne. Materiały zostaną opublikowane w serwisie internetowym i aplikacjach mobilnych Microsoftu o zasięgu międzynarodowym.

MSN to nowatorska platforma medialna obejmująca aplikacje smartfonowe, aplikacje desktopowe i serwis internetowy. Microsoft koncentruje się na rozwoju technicznym projektu, pozostawiając dostarczanie najwyższej jakości treści renomowanym Wydawcom, takim jak TVN.

Za realizację umowy po stronie TVN Media odpowiadać będzie Agencja TVN.

Od 8 września usługa jest dostępna na całym świecie w wersji testowej dla chętnych użytkowników pod adresem preview.msn.com.

„TVN jest producentem i dystrybutorem najlepszych treści wideo – jakość i ilość materiałów oferowanych przez Agencję TVN nie ma sobie równej. TVN24 jako najbardziej godna zaufania marka informacyjna, lider w swoim segmencie rozpoczyna współpracę z Microsoft – liderem na skalę światową." – mówi Tomasz Nabakowski, Dyrektor Agencji TVN.

„Całkowicie odmieniony MSN dotrze do ponad 400 milionów użytkowników na całym świecie. Jesteśmy zadowoleni, że będą oni mieli dostęp do wysokiej jakości treści z TVN24. Ideą nowego MSN jest właśnie połączenie najlepszych na świecie partnerów mediowych oraz nowatorskich usług i rozwiązań Microsoftu, aby ułatwić użytkownikom ich codzienne czynności" – mówi Michał Adamczyk, odpowiedzialny za rozwój MSN w Polsce.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66