Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kanały TVN i Discovery Polska dostępne online dla widzów w Wielkiej Brytanii

Data publikacji: 5 lutego 2019 Data aktualizacji: 5 lutego 2019 RSS
Na początku lutego player.pl, największy polski serwis OTT, należący do TVN i Discovery Polska, uruchomił pakiet „International”. Umożliwia on widzom w Wielkiej Brytanii legalny dostęp do najlepszych programów nadawcy, dzięki dostępowi do kanałów: ITVN, ITVN Extra oraz TVN24.

Pakiet „International” jest już dostępny dla rezydentów Wielkiej Brytanii. W najbliższym czasie legalny dostęp do kanałów ITVN, ITVN Extra oraz TVN24 uzyskają także kolejni widzowie w Europie i na świecie. Do tej pory kanały TVN i Discovery Polska dostępne były poza granicami Polski tylko za pośrednictwem dystrybutorów telewizyjnych. Pakiet „International” to pierwsza oferta umożliwiająca legalny i bezpośredni dostęp do portfolio nadawcy za granicą.

Polonia w Wielkiej Brytanii to głównie młodzi ludzie, którzy często oglądają telewizję online na smartfonach i tabletach. Otrzymujemy wiele próśb i pytań o możliwość dotarcia do naszej oferty przez Internet. Wspólnie z serwisem player.pl przygotowaliśmy specjalnie dla nich skrojoną ofertę, którą będziemy systematycznie rozwijać – powiedział Tomasz Parfienowicz, dyrektor działu strategii komercyjnej i międzynarodowej dystrybucji.

Player.pl, najbardziej angażujący polski serwis OTT, jest w końcu dostępny poza granicami kraju.
To ważne osiągnięcie dla nas, dające nam dostęp do nowych widowni
powiedział Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Widzowie mieszkający na wyspach brytyjskich przez pierwsze 14 dni będą mogli skorzystać z pakietu za darmo. Następnie po okresie próbnym, pakiet dostępny będzie w promocyjnej cenie 50 PLN (regularna cena 65 PLN). Pakiet dostępny jest na systemach Android i iOS, a dostęp do niego nie wymaga podpisywania umowy.

Więcej informacji o pakiecie na stronie: www.promocja.player.pl/tvn-international

 

ITVN to najpopularniejsza stacja o charakterze rozrywkowym wśród Polaków mieszkających za granicą. Dzięki doskonałym produkcjom stacji TVN, TVN Style, TVN Turbo od lat dostarcza widzom w USA, Kanadzie, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Australii i Nowej Zelandii rozrywkę na najwyższym poziomie. W tym roku obchodzi swoje 15. urodziny (wystartował dokładnie 29 kwietnia 2004 roku).

Oprócz premierowych seriali i programów, prezentuje również najlepsze polskie i zagraniczne filmy fabularne i dokumentalne. W nadchodzącym sezonie wiosennym widzów czeka wiele nowości m.in. seriale „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Chyłka – Zaginięcie”, „Szóstka” oraz nowe sezony ulubionych programów i serii – „Agent – gwiazdy”, „Diagnoza”, „Na Wspólnej”, „Kuba Wojewódzki”, „Kuchenne rewolucje”, „Szkoła”, „Szpital”, „Ukryta prawda” i „19+”. Więcej informacji na stronie: www.itvn.pl

ITVN Extra to stacja, która jest uzupełnieniem oferty ITVN. Widzowie znajdą w niej najlepsze
i najbardziej popularne programy z kanałów tematycznych TVN i Discovery Polska m.in. TLC, Food Network, Travel Channel, HGTV i Discovery. ITVN Extra wystartował w lutym 2015 roku i obecnie jest dostępny dla widzów w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i USA.

Kanał ITVN Extra każdego dnia dostarcza niezapomnianych wrażeń dzięki intrygującym filmom dokumentalnym, najnowszym magazynom o zdrowiu, gotowaniu i wnętrzach oraz pasjonującym produkcjom o niezwykłych ludziach, miejscach i wydarzeniach. W programie stacji nie zabraknie takich hitów jak: „Sexy kuchnia Magdy Gessler”, „Złomowisko PL”,  „Salon Sukien Ślubnych”, „Makłowicz w drodze”, „Dorota Was urządzi”, „Darek solo”, „Niezwykłe stany Prokopa”, „Cool Turyści” czy „Cake boss”.  Więcej informacji na stronie: www.itvnextra.pl

TVN24 jest pierwszym całodobowym kanałem informacyjno-publicystycznym w Polsce. Niesłabnącą popularność i zaufanie, którym TVN24 obdarzają widzowie, potwierdza pozycja lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych w Polsce. Od lat ze stacją związani są rzetelni i doświadczeni dziennikarze, m.in. Justyna Pochanke, Monika Olejnik, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Anita Werner, Grzegorz Kajdanowicz, Andrzej Morozowski czy Tomasz Sianecki. W strukturze TVN24 istotną rolę pełnią także zagraniczni korespondenci, dzięki którym przekazywane są najważniejsze wiadomości z całego świata.

Codzienną ramówkę stacji dopełniają magazyny, takie jak „Fakty w południe”, „Fakty po Faktach”, „Tak jest”, „Czarno na białym”, „Polska i świat”, Dzień po dniu”, „Kropka nad i”, „Śniadanie mistrzów” czy „Szkło kontaktowe”. Więcej informacji na stronie: www.tvn24.pl

Player.pl to najbardziej angażujący polski serwis OTT, zawierający kanały na żywo oraz programy, filmy i seriale na żądanie. Użytkownicy player.pl mogą również korzystać z oferty player+ współtworzonej z nc+, dzięki której zyskują dostęp do ponad 40 kanałów na żywo oraz do biblioteki filmów i seriali, m.in. TVN, a także CANAL+ i HBO bez reklam i bez długoterminowych zobowiązań. Więcej informacji na stronie: player.pl

Pozostałe informacje

Marcin Barcz szefem nowo utworzonego Pionu Komunikacji Korporacyjnej w TVN i Discovery Polska

19.02.2019  |
W dniu 18 lutego br. do zespołu TVN i Discovery Polska dołączył Marcin Barcz. Jako Członek Zarządu będzie odpowiadał za Pion Komunikacji Korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach TVN i Discovery Polska. więcej

Kanały TVN i Discovery Polska dostępne online dla widzów w Wielkiej Brytanii

05.02.2019  |
Na początku lutego player.pl, największy polski serwis OTT, należący do TVN i Discovery Polska, uruchomił pakiet „International”. Umożliwia on widzom w Wielkiej Brytanii legalny dostęp do najlepszych programów nadawcy, dzięki dostępowi do kanałów: ITVN, ITVN Extra oraz TVN24. więcej

TVN i Discovery Polska po raz kolejny liderem rynku

01.02.2019  |
Grupa TVN i Discovery Polska po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera polskiego rynku telewizyjnego, wygrywając z konkurencją w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. więcej
12345 ...65 Następne
Przejdź do:/65