Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kanały Disneya rozpoczynają współpracę reklamową z PremiumTV

Data publikacji: 4 września 2013 Data aktualizacji: 5 września 2013 RSS
Od września 2013 roku Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior wejdą do oferty Premium TV, działającej w ramach TVN Media sp. z o.o. i oferującej nadawcom reprezentację handlową. W tym miesiącu w Premium TV będzie już dostępny czas reklamowy wszystkich trzech kanałów na październik 2013.
Kanały Disneya będą reprezentowane przez Premium TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i sponsorskiej oraz w ofercie projektów specjalnych. Premium TV będzie także brokerem oferty on-line serwisu www.disney.pl, który w segmencie portali dziecięcych należy do najsilniejszych na rynku.
- Bardzo nas cieszy możliwość współpracy z Disneyem – mówi Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV. - Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców.
Kanały z portfolio Disneya to stacje skierowane do młodych widzów i ich rodzin. Disney Channel to flagowy kanał familijny, tworzony z myślą o dzieciach w wieku 4-12 lat i szczególnie chętnie oglądany przez dziewczynki, nadający m.in. ulubiony serial polskich nastolatek - „Violettę”. Disney XD przyciąga zwłaszcza chłopców w wieku 6-12 lat dzięki multimedialnej rozrywce oraz mieszance aktorskich i animowanych seriali pełnych humoru i akcji, jak „Fineasz i Ferb” czy „Mega Spider-Man”. Disney Junior to kanał dla dzieci w wieku przedszkolnym i ich rodziców, pełen muzyki, magii i poruszających historii z doskonale znanymi bohaterami seriali „Jake i Piraci z Nibylandii”, „Klub Przyjaciół Myszki Miki” i „Jej wysokość Zosia”. Wszystkie trzy kanały docierają średnio do 14,9% dzieci w grupie 4-12 lat.
Premium TV jest częścią TVN Media, największego biura reklamy na polskim rynku. W ofercie Premium TV znajduje się obecnie 28 kanałów z portfolio Grupy TVN, 4fun Media, Telewizji Puls,
a także pozyskane od stycznia 2013 stacje firm Viacom International Media Networks i CANAL+ Cyfrowy. Wśród nich znajdują się stacje dziecięce takie jak MiniMini+, teleTOON+ i Nickelodeon,
a także kanały z kontentem dziecięcym – TV Puls i PULS 2. Powyższe stacje wchodzą w skład pakietu MIX KIDS, skierowanego do dziecięcych grup docelowych.
Stacje Disney Channel, Disney XD i Disney Junior dołączą do pakietu MIX KIDS, będą także sprzedawane w ramach oferty monokanałowej.
Dane: Nielsen Audience Measurement, Q2 2013, SHR%, A 4-12, 06:00 – 21:00.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66