Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

Data publikacji: 28 sierpnia 2018 Data aktualizacji: 28 sierpnia 2018 RSS
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

E-SPORT to kanał w 100% poświęcony tematyce sportów elektronicznych. Ramówkę kanału stanowią w dużej mierze rozgrywki e-sportowe i relacje z największych światowych turniejów. Stacja stara się promować polską scenę e-sportową, która z miesiąca na miesiąc coraz szerzej wypełnia jej antenę.
Poza wspomnianymi turniejami ramówkę wypełniają programy rozrywkowe, dokumentalne, talk-show czy newsy - wszystko osadzone w świecie e-sportu, dziedzinie, która z roku na rok rośnie w siłę na świecie, przynosząc gigantyczne zyski kilkudziesięciu branżom towarzyszącym. Kanał stanowi własność ASTRO S.A. będącego uczestnikiem rynku medialnego w Polsce od blisko 25 lat, produkującego dla największych stacji w kraju. Kanał dostępny jest u operatorów kablowych
m.in.: Vectra, Orange, Multimedia Polska, Netia, Inea, Toya, Jambox. Od 15 sierpnia 2018 kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Więcej informacji o kanale oraz jego ramówce na stronie: www.esptv.pl oraz www.astrosa.pl

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66