Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

Data publikacji: 28 sierpnia 2018 Data aktualizacji: 28 sierpnia 2018 RSS
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

E-SPORT to kanał w 100% poświęcony tematyce sportów elektronicznych. Ramówkę kanału stanowią w dużej mierze rozgrywki e-sportowe i relacje z największych światowych turniejów. Stacja stara się promować polską scenę e-sportową, która z miesiąca na miesiąc coraz szerzej wypełnia jej antenę.
Poza wspomnianymi turniejami ramówkę wypełniają programy rozrywkowe, dokumentalne, talk-show czy newsy - wszystko osadzone w świecie e-sportu, dziedzinie, która z roku na rok rośnie w siłę na świecie, przynosząc gigantyczne zyski kilkudziesięciu branżom towarzyszącym. Kanał stanowi własność ASTRO S.A. będącego uczestnikiem rynku medialnego w Polsce od blisko 25 lat, produkującego dla największych stacji w kraju. Kanał dostępny jest u operatorów kablowych
m.in.: Vectra, Orange, Multimedia Polska, Netia, Inea, Toya, Jambox. Od 15 sierpnia 2018 kanał jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Więcej informacji o kanale oraz jego ramówce na stronie: www.esptv.pl oraz www.astrosa.pl

Pozostałe informacje

Player rozwija bibliotekę materiałów w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR)

14.11.2018  |
Fani treści wideo w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą już korzystać z biblioteki materiałów w tej jakości w player. Składają się na nią produkcje Discovery, produkcje własne TVN (m.in. pierwszy serial w technologii VR „Para nie do pary”) oraz materiały dodatkowe i relacje z wydarzeń, a także treści od partnerów zewnętrznych. więcej

Od startu jesiennej ramówki TVN i Discovery Polska wygrywa z konkurencją na polskim rynku

02.11.2018  |
Start jesiennej ramówki był dla TVN wyjątkowo udany – od dwóch miesięcy kanał jest liderem polskiego rynku telewizyjnego. W październiku antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych. Cała grupa TVN i Discovery Polska odnotowała rekordowe wyniki oglądalności. więcej
12345 ...62 Następne
Przejdź do:/62