Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

GRUPA TVN ORAZ PROSIEBENSAT1 WSPÓŁORGANIZATORAMI MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU DLA START-UPÓW

10 polskich start-upów rywalizuje o europejski budżet mediowy o wartości ponad 10 milionów euro

Data publikacji: 8 października 2014 Data aktualizacji: 8 października 2014 RSS
Grupa TVN wraz z ProSiebenSat1, Modern Times Group, Channel 4, Telecinco Mediaset, Antena, Dogan TV i TF1 organizują międzynarodowy konkurs dla start-upów, którego główną nagrodą jest paneuropejski budżet mediowy, umożliwiający zwycięskim start-upom ekspansję na najszybciej rozwijające się i najbardziej innowacyjne rynki w Europie.

Konkurs odbędzie się w czasie tegorocznej konferencji NOAH w Londynie jako część SevenVentures Pitch Day w dniu 13 listopada 2014 roku.

Projekt jest skierowany w szczególności do start-upów planujących wejść na rynek europejski i rozwijać się na nim poprzez oferowanie innowacyjnych pomysłów i produktów.

Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrodę w postaci budżetu mediowego o wartości ponad 10 milionów euro do wykorzystania w kanałach nadawców uczestniczących w projekcie (Grupa TVN, ProSiebenSat1, Modern Times Group, Channel 4, Telecinco, Mediaset, Antena, Dogan TV i TF1).

Najlepsze firmy zostaną wyłonione przez jury składające się z 6 członków z grona uznanych przedstawicieli rynku mediów i projektów typu start-up oraz ekspertów w dziedzinie inwestycji.  Siódmy głos zostanie oddany przez publiczność zgromadzoną na miejscu wydarzenia oraz przez internautów. Konkurs będzie transmitowany w internecie na żywo, co umożliwi widzom udział w wyborze zwycięzców.

Zgłoszenia do konkursu otrzymano z 33 państw. Polska to jeden z krajów z najwyższą liczbą zgłoszeń – w konkursie bierze udział 10 polskich firm.

Polskim członkiem jury będzie Michał Sadowski, posiadający ogromne doświadczenie przedsiębiorca, założyciel i prezes Brand24, jednej z najbardziej popularnych marek na polskim rynku start-upów.

„Współorganizowane przez Grupę TVN wydarzenie to mocny sygnał potwierdzający rosnące wsparcie dla młodych przedsiębiorców i realizowanych przez nich inicjatyw. Konkurs startupów oferuje unikalną wartość w postaci budżetu mediowego o wartości ponad 10m Euro w największych stacjach europejskich, który mogą wygrać najlepsze projekty. Nigdy nie było lepszego momentu na realizację swoich marzeń i budowę własnej firmy w przestrzeni międzynarodowej.” – powiedział Michał Sadowski.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66