Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

GRUPA TVN NADAWCĄ ROKU

Data publikacji: 15 listopada 2016 Data aktualizacji: 15 listopada 2016 RSS
Grupa TVN została uznana za Nadawcę Roku przez branżowy miesięcznik Media i Marketing Polska. Specjalne wyróżnienie przyznano również kanałowi TTV.

W tegorocznym Raporcie Specjalnym „Nadawcy", przygotowywanym przez miesięcznik branżowy Media i Marketing Polska, Grupa TVN została uznana Nadawcą Roku.
Jako uzasadnienie wskazano konsekwentną politykę programową wszystkich anten i przemyślaną strategię reklamową, udane próby poszerzenia biznesu o serwis VoD oraz coraz wyraźniej widoczne zbliżenie do biznesu nowego, amerykańskiego właściciela.

Według autorów raportu największy, prestiżowy sukces w portfolio grupy odniósł TVN. Kanał TVN jako jedyny z grona wielkiej czwórki nie tylko obronił wynik sprzed roku, ale wręcz powiększył udział w grupie komercyjnej 16-49 lat. Sukces TVN tym bardziej wart jest zauważenia, że zdarzył się w czasie dużych zmian personalnych i strategicznych. Ruch w firmie nie przeszkodził realizacji zakładanych celów.
Autorzy raportu przyznają, że za sukcesem TVN stoją nie tylko polscy menedżerowie, ale i nowy właściciel grupy. W roku 2016 wyraźnie widać było zacieśnienie współpracy ze Scripps Networks Interactive. Nowy właściciel TVN stworzył nadawcy możliwości do budowania przewagi konkurencyjnej. Działanie w ramach amerykańskiej korporacji pozwala na korzystanie z wielorakich doświadczeń firmy. Również na rynku reklamy telewizyjnej, czego dowodzi konsekwentnie prowadzona polityka klastrowa.
W podsumowaniu raportu podano, że Grupa TVN ma za sobą niezwykły rok.

W tym samym raporcie specjalne wyróżnienie przyznano również kanałowi TTV. U uzasadnieniu napisano: Unikatowa formuła, spójna polityka programowa i znaczny wzrost udziału w rynku widowni sprawiają, że TTV zasługuje na uwagę odbiorców i reklamodawców.
W okresie os stycznia do września 2016 r., w grupie widzów 4+, widownia TTV wzrosła o 13% w porównaniu do 2015 r.  W grupie komercyjnej 16-49 lat wzrost jest jeszcze wyższy – 15 proc.
Autorzy raportu przyznają, że dużym atutem stacji jest ramówka oparta na własnych, autorskich programach oraz rozpoznawalnych prowadzących. Według nich charakter stacji budują też programy poradnikowo-edukacyjne, zarówno autorskie, jak i znane z innych anten TVN.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66