Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Cykl #opiniejuroraeffie – druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz stowarzyszenia SAR

Data publikacji: 27 sierpnia 2018 Data aktualizacji: 27 sierpnia 2018 RSS
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych

W cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media opublikują wyniki badania, które zostało przeprowadzone wśród jurorów konkursu Effie Awards 2018. Publikacje zostaną opatrzone komentarzami przewodniczących grup jurorskich.

To już druga odsłona projektu, którego celem jest przedstawienie opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Emisje cyklu #opiniejuroraeffie wpisują się w kalendarz konkursu Effie Awards 2018. Podobnie jak w roku ubiegłym, tuż po ogłoszeniu laureatów podczas oficjalnej gali, cykl #opiniejuroraeffie zaprezentuje studia przypadków kampanii nagrodzonych złotem.

Publikacje cyklu #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji www.tv.tvnmedia.pl oraz stronie www.effie.pl.

Dotychczasowe publikacje cyklu można znaleźć pod linkiem: https://tv.tvnmedia.pl/szukaj/?q=%23opiniejuroraeffie.

Informacje o nowych materiałach można śledzić na bieżąco na profilach społecznościowych Effie oraz Biura Reklamy TVN Media (Facebook, Instagram, LinkedIn).

Skład jury Effie Awards jest dostępny na stronie konkursu www.effie.pl.

Pozostałe informacje

Player rozwija bibliotekę materiałów w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR)

14.11.2018  |
Fani treści wideo w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą już korzystać z biblioteki materiałów w tej jakości w player. Składają się na nią produkcje Discovery, produkcje własne TVN (m.in. pierwszy serial w technologii VR „Para nie do pary”) oraz materiały dodatkowe i relacje z wydarzeń, a także treści od partnerów zewnętrznych. więcej

Od startu jesiennej ramówki TVN i Discovery Polska wygrywa z konkurencją na polskim rynku

02.11.2018  |
Start jesiennej ramówki był dla TVN wyjątkowo udany – od dwóch miesięcy kanał jest liderem polskiego rynku telewizyjnego. W październiku antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych. Cała grupa TVN i Discovery Polska odnotowała rekordowe wyniki oglądalności. więcej
12345 ...62 Następne
Przejdź do:/62