Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

CANAL+ Cyfrowy i Grupa TVN rozpoczynają współpracę w ramach TVN Media - największego Biura Reklamy na polskim rynku

Data publikacji: 26 listopada 2012 Data aktualizacji: 26 listopada 2012 RSS
CANAL+ Cyfrowy rozpoczyna współpracę z Premium TV – projektem TVN Media, oferującym reprezentację handlową innym nadawcom. Od stycznia 2013 roku Premium TV będzie sprzedawało czas reklamowy wszystkich autorskich kanałów z rodziny CANAL+ i kanałów tematycznych CANAL+ Cyfrowego.

„Premium TV zaoferowało nam najbardziej korzystną, zdywersyfikowaną, kompleksową i innowacyjną ofertę. Profesjonalny zespół menedżerów dedykowanych do obsługi naszych kanałów, doskonale znających rynek, mających doświadczenie zarówno w pracy po stronie domów mediowych, jak i samych mediów, stanowi gwarancję dobrej zespołowej współpracy i efektywnego wykorzystania wartości naszych marek przy sprzedaży reklam, ofertach sponsorskich i projektach specjalnych na wymagającym i mocno konkurencyjnym dziś rynku” – powiedziała Beata Mońka, prezes spółki CANAL+ Cyfrowy S.A.

„Bardzo się cieszę z decyzji CANAL+ o podjęciu ekskluzywnej współpracy z Premium TV. Jest to potwierdzenie doskonałej jakości usług, które Premium TV oferuje swoim partnerom” – powiedział Markus Tellenbach, Prezes Grupy TVN.

”Decyzja o wyborze Premium TV jako partnera reprezentującego kanały CANAL+ Cyfrowego na polskim rynku reklamowym to kolejny krok pozwalający wzmocnić i rozwinąć naszą ofertę dla klientów i domów mediowych. Stacje CANAL+ Cyfrowego charakteryzują się bardzo wysoką jakością programową i odpowiednim dopasowaniem do grup najbardziej pożądanych przez reklamodawców. Dzięki silnemu sprofilowaniu stacje CANAL+ Cyfrowego wzmocnią nasze produkty demograficzne – pakiety kobiece i męskie. Pozwolą także na stworzenie najsilniejszej zasięgowo oferty skierowanej do grup dziecięcych” – powiedział Andrzej Karasowski, Szef Premium TV.

Rozmowy w sprawie reprezentacji handlowej kanałów CANAL+ Cyfrowego były prowadzone od sierpnia 2012 roku.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66