Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

BIURO REKLAMY TVN MEDIA ZAWARŁO UMOWĘ O SPRZEDAŻY CZASU REKLAMOWEGO Z WP1

Data publikacji: 25 listopada 2016 Data aktualizacji: 25 listopada 2016 RSS
Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. zawarło umowę o współpracy z WP1 Sp. z o.o., spółką zależną firmy Wirtualna Polska Holding S.A. oraz nadawcą kanału telewizji WP, w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.

Na podstawie umowy Biuro Reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, stanie się wyłącznym reprezentantem handlowym telewizji WP w zakresie sprzedaży spotów reklamowych. Premium TV będzie również reprezentować kanał w zakresie pozyskiwania sponsorów i reklamodawców dla akcji specjalnych. Telewizja WP wzmocni ogólnopolską ofertę Premium TV.

Kanał telewizji WP będzie od 2 grudnia nadawany w naziemnej telewizji cyfrowej (MUX8) oraz w wybranych sieciach kablowych, a od 5 grudnia widzowie będą go oglądać również na stronie głównej Wirtualnej. Zgodnie z przyznaną koncesją, będzie łączyć silne strony przekazu telewizyjnego z technologiami internetowymi. Telewizja WP to obiektywna, niezależna, interaktywna telewizja o profilu uniwersalnym. Zawsze przedstawia prawdziwy obraz wydarzeń, Polski i Polaków. Pokazuje co tak naprawdę, dzieje się w Polsce.

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66