Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

TVN i Discovery Polska liderami oglądalności na polskim rynku

04.12.2018  
Grupa TVN i Discovery Polska utrzymała pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym w całym sezonie jesiennym (wrzesień-listopad). Antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych zarówno w ujęciu sezonowym, jak i w listopadzie. więcej

Stanowisko TVN

24.11.2018  

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

19.11.2018  
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. więcej

Player rozwija bibliotekę materiałów w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR)

14.11.2018  
Fani treści wideo w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) mogą już korzystać z biblioteki materiałów w tej jakości w player. Składają się na nią produkcje Discovery, produkcje własne TVN (m.in. pierwszy serial w technologii VR „Para nie do pary”) oraz materiały dodatkowe i relacje z wydarzeń, a także treści od partnerów zewnętrznych. więcej

Od startu jesiennej ramówki TVN i Discovery Polska wygrywa z konkurencją na polskim rynku

02.11.2018  
Start jesiennej ramówki był dla TVN wyjątkowo udany – od dwóch miesięcy kanał jest liderem polskiego rynku telewizyjnego. W październiku antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych. Cała grupa TVN i Discovery Polska odnotowała rekordowe wyniki oglądalności. więcej

Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska

17.10.2018  
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także współpracę z odbiorcami. więcej

Player numerem jeden wśród serwisów OTT w Polsce

11.10.2018  
Player jest liderem polskiego rynku serwisów OTT zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i średniego czasu spędzonego na platformie – wynika z wrześniowego badania Gemius/PBI. Player to także najchętniej używana aplikacja mobilna w kraju. więcej

Aż trzy nagrody dla TVN i Discovery Polska. Katarzyna Kieli ze Złotą PIKE

09.10.2018  
Firma TVN i Discovery Polska otrzymała aż trzy nagrody w tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej. Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN, otrzymała najważniejszy tytuł w konkursie – Złotą PIKE. więcej

Najlepsze wyniki oglądalności w historii TVN Turbo

04.10.2018  
Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się wielkim sukcesem. We wrześniu 2018 stacja odnotowała najlepszy wynik w swojej piętnastoletniej historii! Oglądalność w grupie 4+ wzrosła o 12.07% w porównaniu do analogicznego okresu rok temu (z 0,58% do 0,65%). W grupie komercyjnej 16-49 kanał osiągnął wynik 1.18% udziału w rynku (wzrost o 13.46%). więcej

Aplikacja player numerem jeden w sklepach App Store i Google Play

02.10.2018  
Aplikacja player jest najchętniej pobieraną aplikacją w kategorii „Rozrywka” w sklepie App Store i w kategorii „Edytory i odtwarzacze wideo” w sklepie GooglePlay. Ten sukces player zawdzięcza stałemu poszerzaniu oferty programowej, rozwijaniu funkcjonalności oraz coraz szerszej dostępności na różnych platformach operacyjnych. więcej

Duet Fit Lovers z programu TVN „Ameryka Express” z nowym kanałem na youtube

27.09.2018  
Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz – twórcy internetowego kanału Fit Lovers, będącego częścią sieci partnerskiej TVN Emotion Studio, ruszyli z nowym projektem. Beauty by Pamela to kanał skierowany do żeńskiej widowni z treściami o modzie, urodzie, zdrowiu, stylu życia i treningach. więcej

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

11.09.2018  
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

28.08.2018  
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej
123 Następne
Przejdź do:/3