Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

TVN WPROWADZA KANAŁ HGTV NA POLSKI RYNEK

08.09.2016  
TVN S.A., nalężąca do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive, wprowadza na polski rynek najpopularniejszy amerykański kanał lifestyle’owy, HGTV – Home & Garden TV. Obecnie dociera on do 102 milionów gospodarstw domowych w ponad 30 krajach Ameryki Północnej i Azji. Polscy widzowie, jako pierwsi w Europie, będą mogli zapoznać się z programami HGTV już na początku stycznia 2017 roku. więcej

WARSZAWIACY POWITAJĄ 2017 ROK WSPÓLNIE Z TVN

17.08.2016  
W najbliższych latach m.st. Warszawa będzie współpracowało z telewizją TVN przy organizacji miejskiego sylwestra. 11 sierpnia na XXX piętrze Pałacu Kultury i Nauki list intencyjny w tej sprawie podpisali: Jarosław Jóźwiak – wiceprezydent Warszawy oraz Edward Miszczak i Piotr Tyborowicz – członkowie zarządu TVN S.A. więcej

KANAŁ NUTA.TV HD W OFERCIE TVN MEDIA OD WRZEŚNIA

08.08.2016  
Od 1 września br. Biuro Reklamy TVN Media pod marką Premium TV będzie reprezentować kanał Nuta.TV HD w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

KANAŁY TVN FABUŁA I NTL W PAKIETACH VECTRY OD SIERPNIA

29.07.2016  
TVN S.A. poszerza długoterminową współpracę z Vectrą S.A., drugim w Polsce pod względem liczby abonentów operatorem telewizji kablowej. Od 1 sierpnia kanały TVN Fabuła i NTL wejdą do pakietów telewizyjnych tego operatora. więcej

CAPE TOWN, CZYLI MROCZNE TAJEMNICE RPA NA PLAYER.PL!

22.06.2016  
Jaką tajemnicę skrywa jedna z najważniejszych atrakcji turystycznych świata? Jaka jest mroczna strona Kapsztadu? Śmierć, zemsta, intrygi… Te i wiele innych tajemnic odkrywa najnowsza międzynarodowa koprodukcja player.pl i all-in-production – „Cape Town". Wśród gwiazd światowego formatu, także polskie akcenty – Marcin Dorociński i Anna Baranowska. Serial kryminalny „Cape Town" już od 23 czerwca br. będzie dostępny wyłącznie na player.pl. więcej

RAMÓWKA TVN NIEPOKONANA W SEZONIE WIOSENNYM 2016

01.06.2016  
W sezonie wiosennym TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym we wszystkich najważniejszych grupach docelowych zarówno w porze najwyższej oglądalności telewizji, jak i w ujęciu całodobowym. Również w maju TVN potwierdził pozycję lidera rynku uzyskując najlepsze wyniki oglądalności w wielkomiejskiej widowni komercyjnej (16-49, miasta powyżej 100 tys. mieszkańców), w tym także wśród widzów z wysokimi dochodami. więcej

TVN S.A. ZRYWA WSPÓŁPRACĘ Z LEGIĄ WARSZAWA

17.05.2016  
Zarząd TVN S.A. podjął decyzję o zakończeniu współpracy z klubem Legia Warszawa. więcej

RAMÓWKA TVN NIEPOKONANA KOLEJNY MIESIĄC Z RZĘDU - WYNIKI OGLĄDALNOŚCI W KWIETNIU 2016

04.05.2016  
TVN był w kwietniu 2016 roku najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym we wszystkich najważniejszych grupach docelowych zarówno w porze najwyższej oglądalności telewizji jak i w ujęciu całodobowym. W wieczornych pasmach 18 – 23 i 19 – 23 stacja była bezkonkurencyjna i osiągnęła najwyższy udział w rynku – odpowiednio 14,1% i 13,8% (grupa 4+). W najważniejszej dla reklamodawców komercyjnej grupie docelowej 16 – 49 była najlepsza na rynku zarówno wieczorem, jak i przez cały dzień; całodobowy udział TVN w tej grupie wyniósł 13,9%. więcej

MARIUSZ WYGLĄDAŁA W BIURZE REKLAMY TVN MEDIA

27.04.2016  
Mariusz Wyglądała dołączył do struktur Biura Reklamy TVN Media jako Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży. więcej

NOWA KLINIKA REHABILITACJI ICZMP W ŁODZI NA 15-LECIE FUNDACJI TVN

27.04.2016  
Fundacja TVN „nie jesteś sam” zakończyła remont Kliniki Rehabilitacji w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. 27 kwietnia uroczystego otwarcia kliniki dokonali Bożena Walter oraz prof. Maciej Banach – Dyrektor ICZMP w Łodzi. Klinika Rehabilitacji została wyremontowana z okazji 15-lecia Fundacji TVN. Koszt remontu to ponad 22 mln zł. Otwarcie kliniki zbiegło się w czasie z ustąpieniem po 15 latach z funkcji Prezesa Zarządu Bożeny Walter i powołaniem nowego Prezesa – Katarzyny Kolendy-Zaleskiej. więcej

PAKIET MIX MUX LEPSZY OD KONKURENCJI W KOMERCYJNEJ GRUPIE WIDZÓW 16-49 - MARZEC 2016 W NAZIEMNEJ TELEWIZJI CYFROWEJ

22.04.2016  
W marcu tego roku łączny udział kanałów wchodzących w skład pakietu MIX MUX oferowanego przez Premium TV sięgnął blisko 11% w grupie komercyjnej 16 – 49. 10 kwietnia udział MIX MUX osiągnął rekordowy wynik 13,05%. MIX MUX prześcignął tym samym obie główne anteny telewizji publicznej. więcej

TVN NA FALI SUKCESU - STACJA WYGRYWA MARCOWY WYŚCIG RAMÓWEK TV

01.04.2016  
Od startu wiosennej ramówki, tj. 15 lutego br. TVN utrzymuje pozycję lidera rynku telewizyjnego, osiągając najwyższe udziały w kluczowych grupach docelowych. Stacja całkowicie zdystansowała konkurencję w porze najwyższej oglądalności telewizji, tj. w wieczornych pasmach 18-23 (13,5% w grupie 4+) i 19-23 (13,3% w grupie 4+). W ujęciu całodobowym jest zdecydowanym liderem w grupach najważniejszych dla reklamodawców: komercyjnej grupie 16 – 49 (13,4%), wielkomiejskiej widowni komercyjnej 16 – 49, w tym wśród widzów z wysokimi dochodami (16-49 c>100 tys, wysoki dochód), gdzie jej udział sięga 15,7%. więcej

DIANA RUDNIK OD KWIETNIA W ZESPOLE TVN24

11.03.2016  
Diana Rudnik dołączy do zespołu TVN24. więcej

TVN ABSOLUTNYM LIDEREM RYNKU TELEWIZYJNEGO PO 3 TYGODNIACH OD STARTU WIOSENNEJ RAMÓWKI

07.03.2016  
TVN wyprzedza telewizyjną konkurencję w kluczowych grupach docelowych. Decyzja o przyspieszonym starcie wiosennej ramówki przynosi doskonałe rezultaty; po pierwszych trzech tygodniach sezonu wiosennego udział stacji w wielkomiejskiej widowni komercyjnej (16 – 49, miasta 100k+) wyniósł 19,5% w prime time i 19,3% w peak time, a nowości i programy znane z anteny TVN wygrywają z ofertą konkurencji w swoich pasmach emisji. więcej
Poprzednie 123 Następne
Przejdź do:/3