Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

TVN International świętuje dziesięciolecie nadawania newsów i rozrywki dla polskich widzów za granicą

03.07.2014  
TVN International (ITVN) już od dekady można oglądać poza granicami kraju. Z tej okazji w czerwcu na antenie prezentowano specjalny urodzinowy spot. więcej

TVN i TVN24 najbardziej opiniotwórczymi stacjami telewizyjnymi ostatniej dekady

11.06.2014  
TVN i TVN24 uzyskały pozycję najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych w Polsce w okresie od 1 stycznia 2004 roku do 31 grudnia 2013 roku – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów opublikowanego w czerwcu 2014 roku. więcej

Edward Miszczak i Adam Pieczyński odznaczeni przez Prezydenta RP

06.06.2014  
W czwartek, 5 czerwca 2014 Edward Miszczak oraz Adam Pieczyński otrzymali z rąk Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego odznaczenia z okazji Święta Wolności w 25. rocznicę wyborów 1989 r. więcej

Player.pl powraca na PlayStation®3 (PS3™), już wkrótce na PlayStation®4 (PS4™)!

04.06.2014  
TVN S.A., właściciel serwisu VOD Player.pl i Sony Computer Entertainment Europe Limited zawarły umowę o udostępnieniu aplikacji Player.pl na konsolach PlayStation®3 (PS3™) i PlayStation®4 (PS4™)! Player.pl jest dostępny na PlayStation 3 od 4 czerwca 2014 r. Data pojawienia się usługi na PS4 zostanie podana wkrótce. więcej

Sukces wiosennej ramówki TVN - najlepsze wyniki ogladalności w maju i w okresie marzec - maj 2014 r.

02.06.2014  
TVN osiągnął w maju najlepsze wyniki oglądalności spośród wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce. We wszystkich najważniejszych grupach docelowych był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym zarówno w porze najwyższej oglądalności telewizji (primetime) jak i w ujęciu całodobowym. Także w całym sezonie wiosennym TVN uzyskał najlepsze wyniki oglądalności, potwierdzając pozycję lidera w najbardziej pożądanej przez reklamodawców grupie demograficznej. więcej

TVN osiąga świetne wyniki operacyjne na stopniowo poprawiającym się rynku reklamy telewizyjnej

14.05.2014  
TVN S.A. publikuje wyniki finansowe za I kwartał 2014 roku. więcej

TVN najchętniej oglądaną stacją w Polsce w czasie długiego weekendu 1 – 4 maja 2014 r.

05.05.2014  
Podczas pierwszych wolnych dni maja widzowie z komercyjnej grupy docelowej (16 – 49) najchętniej oglądali programy w TVN. W dniach 1 – 4 maja 2014 r. udział stacji TVN w rynku wyniósł 13,1%. W grupie zamożnych kobiet z większych miast TVN przyciągnął przed ekrany niemal dwukrotnie większą widownię niż pozostałe największe stacje telewizyjne. więcej

TVN najchętniej oglądaną stacją w primetime w kwietniu 2014 r.

05.05.2014  
TVN uzyskał w kwietniu 2014 r. najlepsze wyniki oglądalności na tle konkurencji i był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce w porze najwyższej oglądalności telewizji (primetime) we wszystkich ważnych grupach docelowych. Wierna widownia i świetnie zrealizowane produkcje zapewniły wielu formatom TVN pozycję liderów w ich pasmach nadawania. więcej

TVN z najwyższymi wynikami oglądalności w marcu 2014 r.

02.04.2014  
TVN uzyskał najlepsze wyniki oglądalności na tle konkurencji i był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce we wszystkich najważniejszych grupach docelowych. Wyniki oglądalności potwierdzają bardzo silną pozycję zarazem sprawdzonych, jak i nowych formatów i programów TVN prezentowanych w wiosennej ramówce. więcej

TVN Media sp. z o.o. pod marką Premium TV i Telestar S.A. podpisały porozumienie o współpracy

19.03.2014  
TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Telestar S.A. porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego na kanale iTV należącym do Telestar. więcej

Serwis x-news udostępni swoim klientom materiały TVP

05.02.2014  
Od 5 lutego 2014r. w serwisie agencyjnym x-news, należącym do TVN Media Sp. z o.o. (TVN Media), udostępniającym treści wideo polskim wydawcom znajdą się produkowane przez TVP S.A. (TVP) materiały newsowe z kanałów TVP1, TVP2, TVP Info i TVP Regionalna. Będą to treści z Polski i ze świata o tematyce politycznej, społecznej oraz gospodarczo-ekonomicznej. Ponadto dystrybuowane będą fragmenty programów śniadaniowych, a także wybranych programów rozrywkowych i seriali nadawanych na antenach TVP. więcej

Znakomite wyniki oglądalności TVN24 Biznes i Świat

30.01.2014  
TVN24 Biznes i Świat, drugi kanał informacyjny TVN, w niespełna miesiąc od uruchomienia osiąga bardzo dobre wyniki oglądalności. Badania potwierdzają dynamiczny wzrost liczby widzów zarówno w pasmach poświęconych sprawom międzynarodowym, jak i biznesowym. więcej

Przemysław Kwiatkowski nowym szefem TVN Turbo

10.01.2014  
Przemysław Kwiatkowski z dniem 10 stycznia został szefem kanału TVN Turbo. Zastąpił Pawła Jordana, który złożył rezygnację ze stanowiska. więcej
Poprzednie 123 Następne
Przejdź do:/3