Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Aplikacja player numerem jeden w sklepach App Store i Google Play

Data publikacji: 2 października 2018 Data aktualizacji: 2 października 2018 RSS
Aplikacja player jest najchętniej pobieraną aplikacją w kategorii „Rozrywka” w sklepie App Store i w kategorii „Edytory i odtwarzacze wideo” w sklepie GooglePlay. Ten sukces player zawdzięcza stałemu poszerzaniu oferty programowej, rozwijaniu funkcjonalności oraz coraz szerszej dostępności na różnych platformach operacyjnych.

- Bardzo nas cieszy, że widzowie doceniają bogatą ofertę programową player i że najczęściej używają naszej aplikacji mobilnej. Zaufanie, jakim nas obdarzają, motywuje nas do jeszcze większego wysiłku i do dalszego rozwoju – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.

Wraz ze startem jesiennej oferty programowej wybrane produkcje dostępne w player można oglądać w jakości 4K. W ostatnich dniach aplikacja na urządzenia mobilne została wzbogacona o funkcję pobierania wybranych programów na urządzenie i odtwarzania ich bez dostępu do internetu – na przykład w podróży.

Jednocześnie pojawiła się funkcjonalność profili użytkowników – na razie dostępna tylko na stronie www, a wkrótce również w aplikacji mobilnej. Pozwala ona na rekomendowanie najbardziej dopasowanych treści w jednym koncie, lecz w ramach różnych profili.

Player.pl to najbardziej angażujący polski serwis OTT zawierający kanały na żywo oraz programy, filmy i seriale na żądanie. Użytkownicy player.pl mogą również korzystać z oferty player+ współtworzonej z nc+, dzięki której zyskują dostęp do ponad 40 kanałów na żywo oraz do biblioteki filmów i seriali, m.in. TVN, a także CANAL+ i HBO bez reklam i bez długoterminowych zobowiązań.

Pozostałe informacje

TVN i Discovery Polska liderami oglądalności na polskim rynku

04.12.2018  |
Grupa TVN i Discovery Polska utrzymała pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym w całym sezonie jesiennym (wrzesień-listopad). Antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych zarówno w ujęciu sezonowym, jak i w listopadzie. więcej

Stanowisko TVN

24.11.2018  |

Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

19.11.2018  |
Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. więcej
12345 ...63 Następne
Przejdź do:/63