Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95

Informacje prasowe

Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94
RSS

Agencja TVN i AP kontynuują współpracę agencyjną

Data publikacji: 27 lutego 2013 Data aktualizacji: 27 lutego 2013 RSS
Agencja TVN i Associated Press (AP) przedłużyły o kolejne 2 lata rozpoczętą w 2009 r. współpracę agencyjną. Agencja TVN będzie dostarczać newsowe materiały wideo z Polski do dalszej dystrybucji wśród klientów AP na całym świecie.

Zgodnie z warunkami porozumieniem Agencja TVN pozostanie wyłącznym dostawcą treści wideo z Polski. Będą to materiały dotyczące wydarzeń politycznych, społecznych, gospodarczych oraz sportowych. W trakcie najważniejszych z nich Agencja TVN obsłuży również (przy współpracy z TVN24) transmisje live dla klientów AP.
Od początku współpracy z AP Agencja TVN obsłużyła ponad 450 tematów newsowych związanych z Polską – m.in. katastrofę Smoleńską, polską prezydencję w UE , wybory parlamentarne w 2011 r. i Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
„Cieszę się z przedłużenia współpracy. Zaufanie naszego partnera jest potwierdzeniem faktu, że nasze usługi realizujemy zgodnie z najwyższymi światowymi standardami” – powiedział Tomasz Nabakowski, dyrektor Agencji TVN.
„Przez ostatnie cztery lata łączyła nas z Agencją TVN ścisła współpraca. Cieszymy się na jej kontynuację, która pozwoli nadawcom z całego świata otrzymywać materiały newsowe z Polski” – powiedział Sandy MacIntyre, wiceprezes AP i dyrektor działu International Video.

Agencja TVN
Agencja TVN została założona w 2009 roku przez Grupę TVN, wiodącą grupę medialną w Polsce. Głównym obszarem działalności Agencji jest produkcja i dystrybucja materiałów newsowych dla klientów w Polsce i za granicą. Agencja świadczy również usługi producenckie i broadcastingowe. W sieci: www.agencja.tvn.pl  

Associated Press
Associated Press to jedna z największych światowych agencji informacyjnych. Zapewnia szybką i obiektywną obsługę newsową ze wszystkich zakątków świata, dostarczając materiały na wszystkie platformy mediowe we wszystkich możliwych formatach. Założona w 1846 roku AP cieszy się dziś największym zaufaniem jako niezależny dostawca informacji. Każdego dnia ponad połowa światowej populacji ogląda newsy z AP. W sieci: www.ap.org

Pozostałe informacje

Natalia Hatalska kolejnym gościem specjalnym konferencji tv day

20.03.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje w Warszawie III edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Kolejnym potwierdzonym gościem specjalnym jest jedna z najbardziej uznanych i wpływowych analityków trendów na polskim rynku – Natalia Hatalska. więcej

TVN testuje technologię HbbTV

07.03.2019  |
25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej. więcej

Konferencja tv day: 3 edycja. 3 oblicza telewizji. 3 gości specjalnych!

25.02.2019  |
W środę, 27 marca, Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field. więcej
12345 ...66 Następne
Przejdź do:/66