Biuro Prasowe
TVN I DISCOVERY POLSKA

tel. (+48) 22 856 60 60    fax. (+48) 22 856 64 95
Do pobrania
więcej »
Kontakt
Kontakt dla widzów
e-mail: widzowie@tvn.pl
tel. (+48) 22 856 61 61
Biuro Prasowe
e-mail: press@tvn.pl

tel. (+48) 22 856 60 60
fax. (+48) 22 859 65 94

Informacje korporacyjne

Od startu jesiennej ramówki TVN i Discovery Polska wygrywa z konkurencją na polskim rynku

02.11.2018  
Start jesiennej ramówki był dla TVN wyjątkowo udany – od dwóch miesięcy kanał jest liderem polskiego rynku telewizyjnego. W październiku antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych. Cała grupa TVN i Discovery Polska odnotowała rekordowe wyniki oglądalności. więcej

Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska

17.10.2018  
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także współpracę z odbiorcami. więcej

Player numerem jeden wśród serwisów OTT w Polsce

11.10.2018  
Player jest liderem polskiego rynku serwisów OTT zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i średniego czasu spędzonego na platformie – wynika z wrześniowego badania Gemius/PBI. Player to także najchętniej używana aplikacja mobilna w kraju. więcej

Aż trzy nagrody dla TVN i Discovery Polska. Katarzyna Kieli ze Złotą PIKE

09.10.2018  
Firma TVN i Discovery Polska otrzymała aż trzy nagrody w tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej. Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz członkini rady nadzorczej TVN, otrzymała najważniejszy tytuł w konkursie – Złotą PIKE. więcej

Najlepsze wyniki oglądalności w historii TVN Turbo

04.10.2018  
Start jesiennej ramówki TVN Turbo okazał się wielkim sukcesem. We wrześniu 2018 stacja odnotowała najlepszy wynik w swojej piętnastoletniej historii! Oglądalność w grupie 4+ wzrosła o 12.07% w porównaniu do analogicznego okresu rok temu (z 0,58% do 0,65%). W grupie komercyjnej 16-49 kanał osiągnął wynik 1.18% udziału w rynku (wzrost o 13.46%). więcej

Aplikacja player numerem jeden w sklepach App Store i Google Play

02.10.2018  
Aplikacja player jest najchętniej pobieraną aplikacją w kategorii „Rozrywka” w sklepie App Store i w kategorii „Edytory i odtwarzacze wideo” w sklepie GooglePlay. Ten sukces player zawdzięcza stałemu poszerzaniu oferty programowej, rozwijaniu funkcjonalności oraz coraz szerszej dostępności na różnych platformach operacyjnych. więcej

Duet Fit Lovers z programu TVN „Ameryka Express” z nowym kanałem na youtube

27.09.2018  
Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz – twórcy internetowego kanału Fit Lovers, będącego częścią sieci partnerskiej TVN Emotion Studio, ruszyli z nowym projektem. Beauty by Pamela to kanał skierowany do żeńskiej widowni z treściami o modzie, urodzie, zdrowiu, stylu życia i treningach. więcej

TVN wygrywa wyścig ramówek w pierwszym tygodniu września

11.09.2018  
Po pierwszym tygodniu od startu jesiennej ramówki, TVN jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Udział stacji w rynku wzrósł o 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. więcej

Kanał E-SPORT w ofercie TVN Media od września 2018

28.08.2018  
TVN Media Sp. z o.o. podpisał umowę o sprzedaży czasu reklamowego z ASTRO S.A., nadawcą kanału E-SPORT. Od 1 września 2018 br. TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. więcej

Cykl #opiniejuroraeffie – druga edycja wspólnego projektu TVN Media oraz stowarzyszenia SAR

27.08.2018  
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media - partner konkursu i gali Effie Awards 2018 przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie w ramach aktywności związanych z wydarzeniem. Już od poniedziałku, 27 sierpnia przez kolejne 10 tygodni, aż do samej gali, eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in., pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych więcej

Jeszcze więcej abonentów UPC może oglądać telewizję METRO

22.08.2018  
Należący do Grupy TVN Discovery Polska kanał METRO został właśnie włączony do dwóch kolejnych pakietów telewizyjnych UPC. Tym samym, obok klientów korzystających z pakietu Max, kanał METRO będą mogli również oglądać klienci pakietów Select oraz Start HD. Łącznie stację będzie mogło oglądać blisko milion abonentów operatora. więcej

„Pitbull. Ostatni Pies” tylko w player+

13.08.2018  
Od poniedziałku, 13 sierpnia tylko w player+ dostępny jest najnowszy obraz Władysława Pasikowskiego „Pitbull. Ostatni pies”. To nie lada gratka dla fanów, ponieważ serwis oferuje film na dwa tygodnie przez premierą w innych serwisach VoD. więcej

Więcej kuchni, wnętrz, podróży oraz edukacyjnych propozycji dla najmłodszych od nc+ w player bez opłat

06.08.2018  
Od teraz użytkownicy player mogą oglądać bez opłat wybrane autorskie programy z kanałów tematycznych platformy nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, teleTOON+ i MiniMini+. Tym samym player poszerza bezpłatną ofertę o kolejne pozycje. więcej

Pierwszy raport Adnation w polsce – badanie zrealizowane na zlecenie TVN Media

03.08.2018  
W tym roku po raz pierwszy na zlecenie TVN Media instytut Kantar Millward Brown przeprowadził w Polsce badanie AdNation. To międzynarodowy projekt badawczy realizowany na rynkach całego świata, którego celem jest sprawdzenie, jak postrzegają ekosystem mediów i dostępne w nim narzędzia komunikacji pracownicy branży reklamowej, a jak odbiera je reszta społeczeństwa. więcej
123 Następne
Przejdź do:/3