Ruch w serwisach VoD w ostatnich tygodniach rośnie, wzrasta też liczba nowych subskrybentów. Jak zapewnić im wszystkim wsparcie techniczne i udzielić odpowiedzi na pytania przez 24 godziny na dobę? Tu z pomocą przyjdą wirtualni asystenci. Julia i Radek, stworzeni przez KODA Bots, pomagają użytkownikom Playera i TVN24 GO.
Player to kopalnia najlepszej rozrywki, a TVN24 GO rzetelnych informacji. Obie platformy cieszą się dużym zainteresowaniem użytkowników, co przekłada się na potrzebę szybkiej obsługi klientów. Skuteczna reakcja na wątpliwości ze strony widzów zawsze była dla nas priorytetem. Co więcej, od początku stawiamy na wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Wprowadzenie chatbotów do obsługi użytkowników – we współpracy z KODA Bots – było dla nas naturalnym krokiem w rozwoju. W ten sposób jeszcze efektywniej możemy odpowiadać na potrzeby naszych fanów
- mówi Grzegorz Przywara, Customer Care Director, player.pl.
Wiele godzin poświęciliśmy na zrozumienie oczekiwań użytkowników. Na tej podstawie stworzyliśmy chatboty, które natychmiast dostarczają im potrzebnych informacji, zachowując przy tym standardy komunikacji przyjęte w TVN Discovery Polska.
- zaznacza Pełechaty.
KODA Bots to twórca systemu do automatyzacji komunikacji w firmach (eng. Automated Communication Management System), z którego korzystają takie firmy jak Jeronimo Martins Polska, Santander Consumer Bank, Travelplanet.pl, Semilac, Port Lotniczy Wrocław i wiele innych. Technologia ACMS wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i autorską platformę integrującą się z dowolnym API do automatyzacji głosowych oraz chatowych procesów komunikacyjnych. Firma należy do Hexe Capital, grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.
TVN Discovery Polska to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do Discovery, Inc. W ofercie TVN znajdują się aktualnie 24 kanały telewizyjne, w tym stacje ogólnodostępne oraz portfolio płatne - factualowe, lifestyle’owe, informacyjne, sportowe i filmowe.
Firma posiada również bogatą ofertę produktów online, m.in. player – jeden z najbardziej angażujących polskich serwisów OTT, a także Eurosport Player oferujący najlepsze wydarzenia sportowe w sieci na żywo i na żądanie. Do nadawcy należy Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów informacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media – jedno z wiodących biur sprzedaży reklam w Polsce. TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą CANAL+, operatorem czołowej platformy cyfrowej w Polsce.